Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga morgenochtend even overleggen met de chauffeur die de grote shovel moet rijden en eigenaar van de toko hoe en wat. Misschien dat het morgenmiddag wordt, misschien zondagochtend of -middag, misschien alleen de Bobcat, misschien allebei. Ik heb me vandaag helemaal de typtyfus getikt en ruim 30 pagina's tekst (zonder de plaatjes) gemaakt. Dus dit weekend weer vrij voor het echte werk. :lol:

Nou ja, omdat iedereen duffe series zit te kijken op TV... :hammer:

Er zijn een aantal stukken uit de opnames van Peterrrrrrrrr R Diepvries geknipt, maar ik heb er één gevonden. 8O :rolling: ;)

65o2te.jpg

Zo,was weer gezellig in heemskerk ,moest nog even een vrachtwagen vol spullen hebben,zodat ik zondag weer kan rijden :D
Nog even met de tamtech gespeeld ,en de scalpel vond ik wat minder,met hopups rijd hij minder goed dan met :???: ,zal wel aan de afstellingen liggen of ik kan gewoon niet rijden;),dus voorlopig is hij goed voor op de kast.
V/d week de proline desert rat kap spuiten v/d SS ,zodat hij niet steeds dezelfde jas aan hoeft:p

Kobus : de o-ringetjes heb ik al ,bij op den velde gehaald als nood oplossing ,deze zijn ook zwart en lopen iets stroever maar lekken niet :cool:

ferry : mooi bedacht al de veranderingen,ziet er goed uit :fadein:

Zondag weer lekker knallen,neem de sav met lrp spec 3 blok mee,voor als de baja weer " probleempjes " krijgt.
Zaterdag trekken we er met het gezin op uit,dus ben dan niet v/d partij,helaas :???:

en de scalpel vond ik wat minder,met hopups rijd hij minder goed dan met :???: ,zal wel aan de afstellingen liggen of ik kan gewoon niet rijden;)

:rolling: Met hopups rijdt hij beter dan met hopups?

Je kan gewoon niet rijden :rolling:

Nou ja, omdat iedereen duffe series zit te kijken op TV... :hammer:

Er zijn een aantal stukken uit de opnames van Peterrrrrrrrr R Diepvries geknipt, maar ik heb er één gevonden. 8O :rolling: ;)

65o2te.jpg

Ik zit met een paar brokken aluminium en teflon te kwijlen :rolling:

Kan er nog steeds niet over uit :D

@sleurhutje

Mijn caravan nader eindfase optische styling.

Ik doe er niet heul veul aan.

Had jij pur in huis toevallig, of ga je het speciaal halen?
Wil ook wel een klodder erin hebben namenlijk ....

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal :D

He Dennis,heb jij dat probleem met het motorvermogen nog kunnen oplossen?
Zoja,wat was nou precies het probleem :rolleyes:
Ergens valse lucht getrokken,of toch weer je cylindertje aan puin?
Dat laatste leek mij niet de oorzaak te zijn aangezien er aardig wat compressie in het
blokje zat.

Laatst bewerkt:
Hier klopt iets niet :confused: Hij rijdt met hop-ups beter dan met hop-ups. Volgens mij begint die verf je grijze massa in je bovenkamer aan te tasten ofzo ;)
. . .foutje bedankt :rolleyes:,anders gezegd :met hopups rijd hij klote,en met de standaard spulletjes een stuk beter :wink: en ja ik heb teveel waterbasis verf gesnoven :cool:

Goedemorgen allemaal :D

He Dennis,heb jij dat probleem met het motorvermogen nog kunnen oplossen?
Zoja,wat was nou precies het probleem :rolleyes:
Ergens valse lucht getrokken,of toch weer je cylindertje aan puin?
Dat laatste leek mij niet de oorzaak te zijn aangezien er aardig wat compressie in het
blokje zat.

Ik heb het cillindertje er af gehaald, ik vraag me af of ie nog ok is, ik vind het zelf lastig te bepalen.
Heb dus nu weer even de 29cc erop om te kijken of de snelheid weer terug is.
Vanmiddag ff blazen dus ;)

even naar twee uur op hoogtij dus, wie nog meer??

Laatst bewerkt door een moderator:
He Sleur, wanneer komt die shovel/bobcat ;)

Fritsie en ik zijn straks rond 13.00 uur op Hoogtij, wie nog meer?

Haha, wij houden de discussie HPI/FG nog op zijn Hoogtij's, anderen menen het wel serieus :rolling:

Zie hier :rolleyes:
Ysja, die snappen het nog niet helemaal. :lol: Maar ja, die zijn ook nooit op HoogTij geweest. :nooo:

lekkere avatar philll ;)
Die veranderde gisteravond met de minuut. Eerst zijn auto, toen ene beroepsfantast/aandachtshoer, toen de aardige juffrouw op enige afstand en *baf* ineens was die juffrouw wel heel dichtbij. 8O ;)

He Sleur, wanneer komt die shovel/bobcat ;)

Fritsie en ik zijn straks rond 13.00 uur op Hoogtij, wie nog meer?
**** Update ****
Ik heb zojuist met de eigenaar gesproken, die zelf druk met de verhuizing van zijn kantoor bezig is. De grote shovel staat op een sloopproject in Amsterdam. :evil: Morgen kom ik met Bobcat en chauffeur voor de Bobcat naar HoogTij. Zal zo ergens tussen 12:00 en 13:00 uur zijn. Terwijl hij lekker aan het schuiveren is, kunnen wij gewoon doorrijden. :thumbsup: We rijden/vliegen toch alleen maar bij de helling. :lol:

Mijn voorstel is morgen de bestaande baan om te toveren tot ovaal om gewoon snoeihard te scheuren en te racen met misschien één jump erin (helft van de breedte van de baan zodat je er ook langs kunt zonder vliegwerk ;)). Achter de stalen pijp kunnen de dan een baan uitzetten met bochtenwerk. Daar doen we alleen randjes maken van zo'n 20-30cm hoog, de rest van de baan holt zichzelf dan wel weer uit. Springen kunnen we nog steeds over de rand van de kombocht. :yes:

Zo dan, vandaag even de caravan uit de stalling gehaald. Ik zal hem even oppoetsen, voorzien van brede wielen en race-klaar maken. Maandagavond even kijken of de sleurhut voldoet aan de keuringseisen. :lol:

En nog 1 poststststs en dan heb ik alweer 3981 zinloze en 19 nuttige posten geplaatst. :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back