Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
welteruste boyzzzz

lekker dromen van Extra en capie 21 , morgen lekker rondjes knallen , heb er zin an :D

voor wie morgen cursus heeft of gezinsdag : sterkte !
voor wie morgen verplicht indoor moet gaan oefenen met dit mooie weer ; sterkte !

voor wie andere smoesjes heeft ; sterkte !

;)

jasper ; was het nog druk met die open huizen route ? of lag iedereen op het strand ? :zon:
verkocht ?

Nu al slapen ?

Zeker teveel gezopen he ? ;-)

Je wordt ouder pappa :-) :-) :-)

Vanavond lekker vuurtje gestookt en vlees ritueel verbrand.. gevierd met een glaasje gele ranja met schuimkraag..

Nu op de bank aan het nagenieten van 60 jaar tv met een glaasje rode wijn.

voor wie morgen verplicht indoor moet gaan oefenen met dit mooie weer ; sterkte !
Hohoho :xmas: 's Middags gewoon weer richting het veld. De kids vonden het erg leuk in dat mais en vroegen of ik morgen weer ging vliegen. Vrouw dump ik wel ergens op een terrasje met wat vriendinnen. :D Eerst de vliegmoetjes en dan de vliegmagjes. :p ;)

heb nog een xray staan , heerlijk ding , als jullie een keer gaan vrijrijden , count me in :p
Ik ook, de kleinere versie T1M (1:12 i.p.v. 1:10) maar met nagenoeg dezelfde onderdelen, alleen de bodemplaat en aandrijfriem zijn anders. :D

En de rest van de avond lekker zitten prutsen met wat microcontrollers. Alle losse dingen even op een experimenteerprintje geklodderd. Displaytje erbij geplakt, BEC erbij gehangen en de software iets aangepast. Ziet er nog steeds veelbelovend uit. :yes: Alleen nog steeds maar 6 kanalen via de sim. Morgen even de FrSky module proberen, kijken of die wel acht kanalen doet. :?

arduino_sim_test1.jpg

arduino_sim_test2.jpg

welteruste boyzzzz

lekker dromen van Extra en capie 21 , morgen lekker rondjes knallen , heb er zin an :D

voor wie morgen cursus heeft of gezinsdag : sterkte !

voor wie andere smoesjes heeft ; sterkte !

Wat als je beide hebt :(
Eerst indoor en daarna naar mijn schoonmoeder, die wordt weer een jaartje ouder.

@ Sleur: mag ik jou skibox lenen morgen... overmorgen heb je hem weer terug (gevuld, maar het geklop zal ieder uur zachter worden) :D

jasper ; was het nog druk met die open huizen route ? of lag iedereen op het strand ? :zon:
verkocht ?

Vast niet
Minder bezoekers Open Huizen Dag | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

3Dfris had geloof ik.twee.kijkers. Nu is hij te zuipen. Hij moest ook nog zijn vlieger repareren. Wordt weer.gezelli... :?

vroeg erin ,laat eruit , dus weer wakker :D

iedereen sterkte met da verplichtingen !
ik heb ook een verplichting , ik moet weer naar het veld :mad: vervelend ;)

lekker benzine en smoke blaffen !

eerst nog ff sex en straks lekker naar het veld ;)

Gisteravond eerst uit eten geweest en daarna wezen stappen. Dat was lang geleden. Leeker aan de Baco gezeten. Moet zeggen dat ik er toch een beetje last van had. Niets meer gewend natuurlijk. Erg gezelig in de Notelle. Had zelfs Freesbeest zo ver gekregen om ook FF te komen.

Zo nu een broodje eten en het spul voo indoor gereed maken. Vandaag geen buiten gevlieg voor mij. Heb vanmiddag een vergaardag in ABCoude.

Goedemoggûh mannen :zon:

Alweer een fantastische dag wat het weer betreft! :thumbsup:
Helaas door heel veel werk geen tijd om tijd aan de hobby te besteden.

Maar af en toe een beetje "veldhangen" is ook erg gezellig om te doen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back