Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier was ik vanmiddagBeetje wiebelig :-(
Nee, waskebeurt???
![]()
wanneer heb jij nou eens geen pech krissh
hallo allemaal wat een rot weekend alle bier op cola met rum op veeeeeeeeeeeeeeelst te mooi weerdus zijn we weer thuis jullie hebben een pracht weekend gehad lees ik das dan mooi. gaat er iemand morgen nog vliegen wand aan het eind van de week is het knudde
![]()
+1Moet bekennen... je filmpjes beginnen saai te worden Frank.
Wacht maar tot mijn Funcub klaar is.. tijd voor FPV actie!
voor mijn ook maar ik ben om 1600 uur thuisMorgen weer an die arbeit Joop,het is ff over met in de wei hangennweer:
Morgen met data Depron ding zal vechten tegen de wind worden (volgens voorspellingen op meerdere sites windkracht 4 à 5). Brandstof mag pas dinsdag weer. :teacher:voor mijn ook maar ik ben om 1600 uur thuis![]()
+1
Net als Spikkel zal dat landschapvliegen mij een worst zijn. Ik ga wel met Spikkel tikkertje spelen.Mijn FPV configuratie wordt langzaam aan completer. Als de herfst weer begint zo rond april ben ik er klaar voor.
![]()
Morgen met data Depron ding zal vechten tegen de wind worden (volgens voorspellingen op meerdere sites windkracht 4 à 5). Brandstof mag pas dinsdag weer. :teacher:
Sinds wanneer zijn bij jou visite en verjaardagen in het weekend onverwacht? :? :lol:![]()
Via het forum kan ik aan een rompspant van een F16 komen, nu lijkt het mij een leuk idee om hem op de club te hangen. De vereniging waar hij nu hang vraagt er € 100,- voor. De tussenstand staat nu op € 30,- wat ik bij elkaar heb gesprokkeld.
Wie wil er meedoen om dit gave onderdeel bij ons op da pub te hangen?
O ja, hij moet in Veendam worden opgehaald (ergens in Groningen ligt dat ofzo) maar dat doe ik ook wel
![]()
ik doe mee voor 10 eurie, moet je alleen ff geduld hebben tot ik er weer ben.........