Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal wat een rot weekend alle bier op cola met rum op veeeeeeeeeeeeeeelst te mooi weer :D dus zijn we weer thuis jullie hebben een pracht weekend gehad lees ik das dan mooi. gaat er iemand morgen nog vliegen wand aan het eind van de week is het knudde:(

Nee, waskebeurt???

Kriscrash.jpg

wanneer heb jij nou eens geen pech krissh

hallo allemaal wat een rot weekend alle bier op cola met rum op veeeeeeeeeeeeeeelst te mooi weer :D dus zijn we weer thuis jullie hebben een pracht weekend gehad lees ik das dan mooi. gaat er iemand morgen nog vliegen wand aan het eind van de week is het knudde:(

Morgen weer an die arbeit Joop,het is ff over met in de wei hangen :onweer:

Moet bekennen... je filmpjes beginnen saai te worden Frank ;).

Wacht maar tot mijn Funcub klaar is.. tijd voor FPV actie!
+1

Net als Spikkel zal dat landschapvliegen mij een worst zijn. Ik ga wel met Spikkel tikkertje spelen. :yes: Mijn FPV configuratie wordt langzaam aan completer. Als de herfst weer begint zo rond april ben ik er klaar voor. ;)

+1

Net als Spikkel zal dat landschapvliegen mij een worst zijn. Ik ga wel met Spikkel tikkertje spelen. :yes: Mijn FPV configuratie wordt langzaam aan completer. Als de herfst weer begint zo rond april ben ik er klaar voor. ;)

Tikkertje spelen valt vies tegen hoor. Als je geen dezelfde setups / vliegtuigen gebruikt moet je best al veel FPV ervaring hebben wil je langdurig achter iemand aan kunnen hangen.
Twee flinke stuurbewegingen en je bent hem weer kwijt.

Ben benieuwd wanneer jullie komen/beginnen en naar de resultaten.

Zoals je vorige keer gezien hebt, zijn we niet alleen maar landschap aan het vliegen maar gaat er ook wel eens wat mis tijdens de experimenten ( nemo te water )
Onder de koeien door lukt ook nog niet erg.... :-)

Sinds wanneer zijn bij jou visite en verjaardagen in het weekend onverwacht? :? :lol: ;)

goeie morgen weer lekker een weekje werken:onweer:

tja zaterdag een verjaardag van mn vrouwtje
gisteren waren er mensen die naar de zwarte markt gingen en tot de conclusie kwamen dat t veel temooi weer was omdaar rond telopen
en toen bij ons langs kwamen net als of ik niets tedoen heb als t mooi weer is
die snappen t leven van een modelvlieger niet :rolleyes:

jammer vinnie , dat je telkens door visite niet kan vliegen , gisteren was de laatste mooie vliegdag van deze zomer !

was een superweekend , en gisteren was erg gaaf te noemen , kan niet wachten om met de bigscales te vliegen !

en ohw , wat heb ik nu een tegenzin om te werken , uren duren weer erg lang , en ik lag zo lekker in mijn nest .
wat een contrast met gisteren :(

nou ja , het mot maar , eerst nog een bakkie pleur .

werkse !!

*smoke filmpje weer kijken gaat *

Goeiemorgen iedereen, weer heerlijk werken vandaag :banana:
Weekend heeft wel weer te lang geduurd.

:cry: :morning:

ik doe mee voor 10 eurie, moet je alleen ff geduld hebben tot ik er weer ben.........
Via het forum kan ik aan een rompspant van een F16 komen, nu lijkt het mij een leuk idee om hem op de club te hangen. De vereniging waar hij nu hang vraagt er € 100,- voor. De tussenstand staat nu op € 30,- wat ik bij elkaar heb gesprokkeld.

Wie wil er meedoen om dit gave onderdeel bij ons op da pub te hangen?

O ja, hij moet in Veendam worden opgehaald (ergens in Groningen ligt dat ofzo) maar dat doe ik ook wel :yes:

rompspantf16.jpg

Goeiemorgen:)

Gister was super mannen, prachtig weer veel geluld en een accu stuk gemaakt:cool:
Heerlijk gevlogen en ben blij dat me funjet ook nu op da film staat, ziet er snel uit zeg:p

@Phil, ik vlieg nogsteeds met die heli motor en 4s, dus jij gaat sneller;)

Greetz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back