Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoooo, ik heb ook weer 400MB gesurft vanavond. Best vermoeiend maar je moet nu eenmaal bij blijven. :lol: Maar het resultaat mag er best wel zijn. De Android Flight Timer is functioneel bruikbaar. Na wat stupide rarigheden in Android wat om de dingen heen geprogrammeerd en de app is wel goed als versie 0.2. ;) Geen crashes, geen memory leaks, tijd instelbaar tussen 30 seconden en 30 minuten, starten (heel nuttig), pauzeren en herstarten, geluidjes, slaapstandblokkering (daarom ben ik kennelijk nog wakker :?), altijd actief in brederbeeld mode met kantelbeveiliging en werkt op alle gangbare maten Android telefoons/tablets met Android 2.2 Froyo of beter.

Goedemorgen,

Jeeeeemig......wat is het koud buiten. Staat er ook nog zo'n straffe wind. Moet zo met Bryan naar Uitgeest voor een voetbal wedstrijd. Gisteravond had hij ook al een wedstrijd. Toen waren we behoorlijk onderkoelt.
Ga me thermosokken aan doen.

Zo, schoentjes gescoord in Purmerend. Pfff wat een werk om hardloopschoenen te kopen. Voeten opmeten, scan v/d voet maken d.m.v. op een glasplaat staan, daarna werden de afwijkingen bekeken 8O Gelukkig vrij normale voeten :wink:
Daarna stukje lopen op blote voeten om de 'loop'afwikkeling te bekijken. Toen de juiste schoen uitzoeken en passen, en nog een paar en nog een paar :( Uiteindelijk een goede schoen gevonden :thumbsup: Nu nog een stukkie rennen en het zag er goed uit (de loopanalyse dan hè, voor de rest was ik te stijf :mrgreen:)

Morgenochtend gelijk ff een stukkie wandelen op de nieuwe schoenen, moet me toch aan mijn huiswerk houden :cool:
*gaat altijd gewoon naar bristol of zo, binnen 2 min. klaar :cool:

wat voor een baan heb je nou ?
nieuwsgierig is ;)
Siggy gefeliciteerd ?

Siggy gefeliciteerd ?

ja ,ja , siggy heeft een vaste job , alleen weten we niet wat , in iedergeval niet in zijn branche .

als je wilt dat ik snel kom schilderen ,moet je dat even aangeven , zit momenteel best druk . is half April oke ?

moet ook het huis van arjan schilderen , heeft nogal rookschade , dus ben benieuwd wat ik aantref als ik ga beginnen .

ja ,ja , siggy heeft een vaste job , alleen weten we niet wat , in iedergeval niet in zijn branche .

als je wilt dat ik snel kom schilderen ,moet je dat even aangeven , zit momenteel best druk . is half April oke ?

moet ook het huis van arjan schilderen , heeft nogal rookschade , dus ben benieuwd wat ik aantref als ik ga beginnen .

Hmm, ben inderdaad benieuwd, wel een geruststelling voor hem.

schilderen heeft gaan haast, in April kunnen we de ramen en deuren open zetten, dus geen slecht idee ;-)

Mijn nieuwe job is geen mysterie hoor mannen.
Ik ga werken bij de enige ouwelproducent in heel europa :-)
De werkzaamheden bestaan uit stansen en snijden van ouwelpapier.Dit gebeurd met dezelfde soort machines als in de grafische industrie.
Dus feitelijk hetzelfde werk alleen met ander materiaal :-)
In deze bedrijfstak geen last van recessie, en minder stress in de productie.
Een win/win situatie dus :-)

De werkzaamheden bestaan uit stansen en snijden van ouwelpapier.Dit gebeurd met dezelfde soort machines als in de grafische industrie.

Toppie Siggy, ooit een klasgenoot gehad die daar gewerkt had, prima sfeer daar.
Als je daar een tijdje werkt heb ik altijd wel interesse in een rondleiding :wink:

Ooooooooohhhhhh, je hebt bezoek aan de deur gehad, hebt je opengesteld om het licht te zien en gaat nu hosti's maken. :yes: 8) :mrgreen:

Tsjonge, dat wordt dan elke dag ouwelnelen met de collega's.

@Siggy

Dat is toch ook die rommel die je onder een kokusmakroon vind?? :-)

Leuk Man, hoop dat je je draai daar weer lekker gaat vinden !

@Phil
test account bij usenet was grappig. Website open , email invullen...
Daarna moet je je creditcard oid opgeven.
Niet doen maar website sluiten.
Volgende dag een gratis account zonder je benodigde creditcard aanbieding :-)
Was er alleen binnen 1 uur door mijn limiet heen, waar je anders 14 dagen over mag doen.. oeps....

Ik zit bij 4ux, gewoon een payserver. Lekker snel en een retentie van 396 dagen.

Weet iemand hoe ik POR snel kan laten drogen, al een hele bus aktivator op leeggespoten maar drogen ho maar :hammer: :wink:

Rustig aan, je hebt nog alle tijd (maar dan ook echt alle tijd). Toevallig afgelopen week vergaardering gehad en alle datums (of is het nou data's) vastgelegd. Binnenkort ontvangt u mail :yes:
Ja, maar je weet heel goed dat er bij mij nog 100.000 dingen tussendoor komen. Last-minute bouwen hou ik niet zo van en wil wel weer iets aparts (net als iedereen) en eigen ontwerp (gebaseerd op echte dingen maar niet bestaand in piep).

Kwam dit maffe project tegen. Niet vliegbaar, tenzij je gooit, maar wel überhip als het aankomt op neurologisch programmeerwerk met extreem veel gyro's/positieopnemers. 8)

Ja, maar je weet heel goed dat er bij mij nog 100.000 dingen tussendoor komen. Last-minute bouwen hou ik niet zo van en wil wel weer iets aparts (net als iedereen) en eigen ontwerp (gebaseerd op echte dingen maar niet bestaand in piep).

Kwam dit maffe project tegen. Niet vliegbaar, tenzij je gooit, maar wel überhip als het aankomt op neurologisch programmeerwerk met extreem veel gyro's/positieopnemers. 8)

nou , ik bouw iets van hooguit een uurtje werk , ga me niet meer uitsloven met iets moois dat een 8ste plek krijgt .

ik bouw wel een vliegende natte krant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back