Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij groeit nog eens dik met al die modelbouwmaten als klant :mrgreen:

Bel me morgen maar even.

jaja , bij jouw was het ook goed toeven , heerlijke tosti's iedere dag , maar omdat ik zo hard werk ,kom ik er niet van aan ;)

ik kom vanmiddag even bij je langs , ff bakkie pleur , daarna nog een klus opnemen , word weer een druk dagje .

morgen in Zandvoort een villa opnemen , aangezien ik floor bij me heb , nog even uitwaaien op het strand , dus weet niet of ik nog aan vliegen toe kom :???:

voor je het weet is het maandag , dan zit ik de hele week in Friesland :???: dat worden lange dagen , maar geen file ;)

prettig weekend allemaal :wink:

Goedemorgen mannen van het goede leven..

Zodirect even naar mijn toekomstige auto kijken.. Al dan niet gewoon direct aanschaffen.. :lol:

Hey Spike, gaat het een C1 worden ? ;)

jaja , bij jouw was het ook goed toeven , heerlijke tosti's iedere dag , maar omdat ik zo hard werk ,kom ik er niet van aan ;)

ik kom vanmiddag even bij je langs , ff bakkie pleur , daarna nog een klus opnemen , word weer een druk dagje .

morgen in Zandvoort een villa opnemen , aangezien ik floor bij me heb , nog even uitwaaien op het strand , dus weet niet of ik nog aan vliegen toe kom :???:

voor je het weet is het maandag , dan zit ik de hele week in Friesland :???: dat worden lange dagen , maar geen file ;)

prettig weekend allemaal :wink:

Het gaat weer goed met de ZZP'ers Junkie ;)
Lekker aan het werk blijven hoor, het is toch geen weer om te vliegen.Zometeen begint de zomer weer, kunnen we weer lekker in het zonnetje liggen :banana:

junkiefucksbaja-1.jpg

@Alle donateurs van de "help Arjan uit de brand" actie.

Ik heb zojuist Arjan gesproken over wat hij nog precies aan spulletjes had, en waar direct behoefte aan was om te kunnen vliegen.

Hij was echt compleet verrast toen ik hem vertelde over onze actie, helemaal top dus :D
Ledstripjes en lipootjes had hij net besteld en zijn dus onderweg uit HK.Deze komen op de gedoneerde Swift ;)

Zijn gestabiliseerde voeding voor de lader is wel in vlammen opgegaan, dus hier zou hij volgens eigen zeggen erg mee geholpen zijn.
Samen met de gesponsorde Disc, Swift en lader met balancer kan hij in ieder geval snel weer vliegen :banana:

Ik rij zometeen wel even langs de BACO in IJmuiden om er eentje te halen, neem aan dat iedereen hiermee akkoord gaat ?

@Alle donateurs van de "help Arjan uit de brand" actie.

goede morgen

naar wie kan ik geld overmaken voor deze actie.

mvg marcel.

Ik rij zometeen wel even langs de BACO in IJmuiden om er eentje te halen, neem aan dat iedereen hiermee akkoord gaat ?

Hoeveel ampere? Ik heb een 13.8 Volt 6-8 ampere staan, die wil ik zo doneren... gebruik ik toch niet, ik laad altijd op de accu namelijk :yes:

Deze dus
DSC01202.jpg

Laatst bewerkt:
Hahaha, zo zie je maar weer. We hebben allemaal genoeg bende in de schuur liggen waar we niets meer mee doen maar voor de verkoop ook niets oplevert. Zo helpen we iemand letterlijk uit de brand. :D :thumbsup:

Even foto gemaakt en mijn bericht aangepast :yes:

Overgehouden uit het bakkies tijdperk? :? ;)

Kom ik de spulletjes wel even ophalen met de C1 boedelbak :D
Rij ik zometeen eerst even langs Vinni om de lader op te halen.
Even tijd afspreken wanneer ik bij jullie langs kom ?
Dan schieten we al lekker op ;)

EDIT.

Eventueel morgen of anders Dinsdagavond op da club ?

Laatst bewerkt:
Ben even boodschappen doen, ben met een uurtje weer terug. Vrouw is thuis en weet ervan dus geen probleem :D

EDIT

Morgen ophalen in Zevenbergen :wink:

Dinsdag op de club kan ook, zet ik hem wel in het bouwlokaal maandag (vergadering)... dinsdag ben ik er pas na 22.30 uur, vrouw werkt dan weer :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben even boodschappen doen, ben met een uurtje weer terug. Vrouw is thuis en weet ervan dus geen probleem :D

EDIT

Morgen ophalen in Zevenbergen :wink:

Dinsdag op de club kan ook, zet ik hem wel in het bouwlokaal maandag (vergadering)... dinsdag ben ik er pas na 22.30 uur, vrouw werkt dan weer :yes:

Ik rij zo wel even bij je langs..

Laatst bewerkt door een moderator:
Swift ligt klaar voor de afhaaldienst. ;)

*de Android Flight Timer andere samples geven gaat*

*fop GPS-simulator aanpassen gaat i.v.m. de antenne tracker*

Junkie, net ff een sms gestuurd kijk ff (anders heb je volgende week weinig te doen in friezenland..) ;-)

lief dat je hem zo komt brengen :banana: , koffie staat klaar :D

Hey Spike, gaat het een C1 worden ? ;)

Het gaat weer goed met de ZZP'ers Junkie ;)
Lekker aan het werk blijven hoor, het is toch geen weer om te vliegen.Zometeen begint de zomer weer, kunnen we weer lekker in het zonnetje liggen :banana:

junkiefucksbaja-1.jpg

phoe , te druk is ook niet lekker hoor !! ben helemaal duizelig v/d stress , de hele ochtend al bezig met offertes , straks nog weg moeten :???:

volgend weekend plan ik geheel niets , alleen leuke dingen !!!!

siggy : goed bezig voor arjan :thumbsup: , ik zal vanavond mijn donatie overmaken .

daarna mogen jullie allemaal heel veel geld doneren naar junkie , deze jongen heeft een burnout , en moet straks opgenomen worden :???: :(

Ik moet nog even wachten op de TNT bezorger.Als deze geweest is ga ik rijden.
Alvast bedankt voor de medewerking mannen :banana:

Wat een clubje zijn we toch, wat een clubje zijn we toch :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back