Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ronaldR: Dingdong Hongkong Knutsel Sleur komt vanavond even langs. Was helemaal weggezakt in het gepruts met mijn oude hobby (vindt Frank niet zo erg ;)). Maar op de BEC zit nu zowel op de ingang als uitgang 1,5mm draad en de uitgang heeft ook nog de oorspronkelijke servosteker.

/eten gaat :yes:

Sleur wat ga je doen met de micro-controllers?

Je zal het vast niet kunnen geloven maar er zijn nog meer draadjes op dit forum :-)

baudrates-gps-modules

Geheim project iets met satalieten en zo

2dea0490.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Sleur wat ga je doen met de micro-controllers?

in jouw * steken :p

zo , hiephoi weer weekend , niet dat ik er blij van word , het mot maar , enige voordeel is dat ik ff kan uitslapen .

morgen naar mijn pa , trek ik hem even uit het verpleeghuis , is weer eens wat anders .

verder geen gevlieg in die modderpoel dit weekend , maar wel zondag ff lekker indoorvliegen te wormer , dat is ook gelijk het enige waar ik zin in heb dit weekend .

, maar wel zondag ff lekker indoorvliegen te wormer , dat is ook gelijk het enige waar ik zin in heb dit weekend .

Weet niet met wie JIJ gaat vliegen in Wormer ?

Maar de foute muziek keuze staat geplanned voor Morgen Zaterdag !!!!

CHECK JE SMS !!!!!!

Ruitenwisser installatie voor Junkie Samsung gemaakt heeft
b3376a2c.jpg

Laatst bewerkt:
Niet zo mans ;)

in jouw * steken :p

zo , hiephoi weer weekend , niet dat ik er blij van word , het mot maar , enige voordeel is dat ik ff kan uitslapen .

morgen naar mijn pa , trek ik hem even uit het verpleeghuis , is weer eens wat anders .

verder geen gevlieg in die modderpoel dit weekend , maar wel zondag ff lekker indoorvliegen te wormer , dat is ook gelijk het enige waar ik zin in heb dit weekend .

@ronaldR: Dingdong Hongkong Knutsel Sleur komt vanavond even langs. Was helemaal weggezakt in het gepruts met mijn oude hobby (vindt Frank niet zo erg ;)). Maar op de BEC zit nu zowel op de ingang als uitgang 1,5mm draad en de uitgang heeft ook nog de oorspronkelijke servosteker.

/eten gaat :yes:

Ding Dong SSD aan de Deur :thumbsup: (SSD = Sleur Special Delivery's) Heulemaal goed :yes:

@RonaldR: Gaat u dit weekend ook indoor fladderen in Wormer (of overdag op het veld)?

ifso, even de overdracht van de mallen doen?
Geen idee nog (afhankelijk agenda vrouwtje, Keep you posted voor wormer hoe laat?
ronald vliegen in die chaos te wormer met zijn mooie vliegers :confused: wat dacht je zelf ? ;)
:nooo: moet met andere groep meedoen...
Nope, niet die Ronald bedoeld (moet 6S aankunnen).
*beseft dat hij er ééntje had "geleend" aan Savage35* :yes:
*in de doos van de Micro Magic een 7,5A UBEC 2-10S aantreft* 8)

Niet op de club vanavond, gooi hem wil in de bus als ik morgenmiddag verkeerd rij via Monkey Town. :thumbsup:

De Elipsia is een goede vlieger. De gewone Elipsia die ik had, had een eigenaardigheidje die de FT veel minder heeft. En inderdaad lekker veel kleurtjes. Misschien dat RonaldR zijn Elipsia FT weg doet als hij zijn nieuwe gefreesde/uitgeholde wedstrijdkist klaar heeft. :D
8O kist heeft de laatste wedstrijd weer boven de 500 punten gehaald, hij heeft nu weer de stutus wedstrijdkist en wordt heul goed verzorgd.. ;-)

Ronald zal toch vast wel een disc hebben? ;)
:yes: alleen eentje met lampjes, Ja nog steeds de eerste orginele... , ziet die sneuvelen in wormergeweld.:(
Ronald vliegt altijd met een vliegding van iemand anders. :yes: ;)
:yes: , lekker weinig meenemen, geen schoonmaak activiteiten, elke keer andere kisten allemaal veurdelen, ook bij crash, niets zelf ophalen, blijft je lekker schoon, hoeft dan niet te repareren :mrgreen:

Even mans doen hiero ;)

Mijn nieuwste truukje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, is nog maar het begin he ;) En je weet wat ze zeggen......knappe kerel, knap werk :D

En dat zonder flybarless........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back