Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
punt is , ik ben een beetje depri , dus om je ergens toe te zetten is een zware taak :( , heb echt nergens zin in .
Dan moet je eens contact opnemen met professionals (zoals al heel vaak gezegd). Geen zielenknijper maar een mental coach. Die laat je kijken naar de dingen waar je niet depri van wordt. Een van de adviezen zal zijn dat je moet stoppen met klagen op het forum. :rolling: vanaf nu dus alleen een # typen als je wilt klagen (de inhoud weten we wel ondertussen). :yes:

K#t!
Sta hier nu stil.
De koppelingscylinder van mijn bus is lek.
Kan dus niet meer schakelen... :nosmile:
Servicemonteur van Merel is onderweg.

Dat vliegen wordt dus waarschijnlijk niet veel :?

das klote en gaat weer veel centen kosten .

ik moet toch mijn remklauw vervangen , reviseren kennen ze niet meer , remzuiger is verroest .

hop weer 200 E , dat brengt me op 700 E :mad: ,maar ik ga niet op varkwantie , dus ik hou nog steeds over ;)

Dan moet je eens contact opnemen met professionals (zoals al heel vaak gezegd). Geen zielenknijper maar een mental coach. Die laat je kijken naar de dingen waar je niet depri van wordt. Een van de adviezen zal zijn dat je moet stoppen met klagen op het forum. :rolling: vanaf nu dus alleen een # typen als je wilt klagen (de inhoud weten we wel ondertussen). :yes:

komt door de dood van mijn vader , toen hij nog half leefde werd er al over rechtzaken gesproken , na zijn dood , nog lopende slepende rechtzaken :mad:, en het contact daardoor verbroken met zijn vrouw , dus daar niet meer geweest , is gewoon allemaal heel raar , je hebt daardoor geen rust , geen verwerking , gewoon allemaal klote ! !!en veel onrecht !

kan daarom ook niet naar mijn zus , want die zit depri te zijn in italie , gewoon allemaal optel sommen .

zo , nu nog ff naar assendelft naar een klant , daarna naar het veld

tot straks

Klinkt stom, maar je moet je gedachten is een keer uitdagen. Kijk welke gedachte je depri of down maken en vraag jezelf af of dat echt wel nodig is en of je er wat mee opschiet. Het lijkt iets dat je zelf niet in de hand hebt maar dat is wel degelijk zo. En kijk gewoon naar de leuke dingen in het leven die je wel hebt. Positieve dingen zijn het meer waard om je energie in te steken dan negatieve dingen. Mensen zijn van nature al meteen geneigd de makkelijkste weg te neme,n en dat is bezig zijn met negatieve dingen. Het is het niet waard Junkie om jezelf zo down te denken. Genieten dat is veel meer waard.

zo , nu nog ff naar assendelft naar een klant , daarna naar het veld

tot straks
Neem je een regenpak mee. Hier regende het zojuist. :? Komt door dat negatieve denken, dat veroorzaakt slecht weer. :mrgreen:

En dat privégedoe, ik zou daar toch eens mee naar een professional gaan (zie eerdere link). Opkroppen lost niets op, maakt het alleen maar erger en uiteindelijk zal het je fataal worden (niet zozeer als levensbeëindiging maar het wordt een obsessie die je leven gaat beheersen en al je tijd en energie opvreet - nog heftiger dan nu het geval is).

/eigen ervaring

1000.jpg

Vanavond weer lekker gevlogen. Nog even door het maïs gewandeld op zoek naar de canopy van Niels/Ronalds ZakHoi.

En ?? Gevonden ?
Yep, was een sterke actie mannen :thumbsup:

Niels vloog de kap eraf tijdens een agresieve buitenwaardse snap 8O. Dit ondanks 4 magneten en een security tape..(welke blijkbaar niet zo goed plakte ) ;)

Met een paar man het mais in, en DJfrish was de lucky guy welke hem zag liggen :yes:

Alleen de schoenen en kleding moesten nog even gereinigd worden.. :-?

Zal hem straks ff leegmaken,regent licht op het veld,trekt wel weg
Verder staat de wind ongunstig,en de se heeft een nimh pakket nodig ipv lipo"s ,heels vergeten,koppie er dus niet bij.

Hier Junkie Filmpje gevonden, ben je toch een beetje op Vakantie..

p.s begrijp niet met jouw rijstijl dat je Rklauw vast geroest zit :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier Junkie Filmpje gevonden, ben je toch een beetje op Vakantie..

p.s begrijp niet met jouw rijstijl dat je Rklauw vast geroest zit :-)

Kan op mijn mobiel geen filmpje zien ? Raar.

Wat een pleurisregen , maar is wel logisch,want nu mag je brandstof vliegen
Knap ik echt van op !

Laatst bewerkt door een moderator:
*komt net terug van de garage*

Werd netjes thuisgebracht.

-Druklager van de koppeling kapot.
-Versnellingsbak moet eruit en een nieuwe drukgroep erin
-Grote beurt en achter 2 nieuwe rem schijven & remblokken

:puppydogeyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back