Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand of de zomer al is geweest of nog moet komen? Want ik moet nu kiezen tussen een parasol en een kano. :? ;) :lol:

:? Ik moet straks kiezen tussen hele andere zaken...
Niet alleen de zomers zijn zwaar kl#te, ook de winters. :nosmile:
Ongunstig voor het aantal werkbare/factureerbare dagen als je van het weer afhankelijk bent....:mad:

:? Ik moet straks kiezen tussen hele andere zaken...
Niet alleen de zomers zijn zwaar kl#te, ook de winters. :nosmile:
Ongunstig voor het aantal werkbare/factureerbare dagen als je van het weer afhankelijk bent....:mad:

tja , daar heb ik ook last van deze zomer , in de winter werk ik binnen ,dus dan prima verdienen (mits er werk blijft komen ) denkt aan de nieuwe aankomende recessie :(

@Junkie:

aspen%202%20jerrycan%20150%20pix(3).jpg

Aspen benzine heeft bij mijn motormachines al voor diverse problemen gezorgd.Met name pakkingen en membranen in carburateurs verloren hun afdichtende werking.

logo.gif
is een professioneel merk.
Voor een aantal kettingzagen en motorheggescharen heb ik uit coulance nieuwe carburateurs gekregen.

Aspen komt er bij mij niet meer in. :nooo:

Ik kan het je niet wetenschappelijk onderlegt verklaren, maar ik weet wel dat gewone mengsmering benzine met een hele goede olie er in, nog nooit voor problemen gezorgd. ;)

Laatst bewerkt:
@junki, mocht je nog problemen houden met je carburateur kun je hier voor redelijk weinig een setje kopen.
Walbro
Zeker als ze een tijdje stil hebben gestaan kunnen de membramen uitharden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back