Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer terug vanuit IJmuiden, was erg leuk om het FPV gebeuren mee te maken. Zelf ook nog met de kist van Frank gevlogen :yes: Echt gaaf dat FPV :thumbsup:
Weer was prima, pas later op de middag regen. Toen werd er een BBQ aangestoken maar ik ben maar naar huis gegaan. Kids zijn op stap met opa en oma dus gezellig met het vrouwtje thuis.

---sparen gaat ---
RCV922_A.jpg

Mooi, zijn we eindelijk de komende 3 maanden van dat gezeur af. :thumbsup: ;)

klopt ! , al een stukje minder depri , lekker gevlogen met de xtra , eerst eric nog even laten knuppelen , daarna zelf geknuppeld , en dat ging prima , land zelfs makkelijker dan de vibrogym , dus vanaf nu kan ik weer uitrukken zonder de pro's ;)

volgende maiden zal de cap21 worden (dan wel weer even een pro als testvlieger nodig )

filmpjes van de herfstfly volgen later .

Ook weer terug vanuit IJmuiden, was erg leuk om het FPV gebeuren mee te maken. Zelf ook nog met de kist van Frank gevlogen :yes: Echt gaaf dat FPV :thumbsup:
Weer was prima, pas later op de middag regen. Toen werd er een BBQ aangestoken maar ik ben maar naar huis gegaan. Kids zijn op stap met opa en oma dus gezellig met het vrouwtje thuis.

---sparen gaat ---
RCV922_A.jpg

ja , ik vind jouw ook wel zo'n fpv "mannetje" , krijgen we ook zo'n 2-deling in da club , op het veld schijnen ze niet echt welkom te zijn , dus een groot aantal vliegers gaat elders fpv vliegen ;)

net ff langs AH geweest voor lekkere hapjes , ook een berg dvd's gehuurd bij videoland , dus straks bankhangen :p

(dus weer dikker en luier worden :( )
nou vooruit , nog 1 avondje dan ;)

ja , ik vind jouw ook wel zo'n fpv "mannetje" , krijgen we ook zo'n 2-deling in da club , op het veld schijnen ze niet echt welkom te zijn , dus een groot aantal vliegers gaat elders fpv vliegen ;)

net ff langs AH geweest voor lekkere hapjes , ook een berg dvd's gehuurd bij videoland , dus straks bankhangen :p

(dus weer dikker en luier worden :( )
nou vooruit , nog 1 avondje dan ;)

Gewoon allemaal op de 5.8GHz gaan FPV'en, geen enkel persoon ben je verder tot last. (behalve de 9e FPV'er op de 5.8GHz ;))

Hier nog iemand die een HXT 2700kv over heeft (te koop heeft) voor in een EZ*?

Deze dus:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2700kv Brushless Inrunner

Weet je het zeker?
Ik heb er al 2 van verbrand, nou ben ik misschien niet te vergelijken met een fpv setup vlieger.... maar de 2200kv van nickos word helemaal niet warm en die van mij is na 5minuten rustig vliegen al warm,,, was met beide motoren zo.
Ik weet niet zeker of nick een 2200 had maar volgens mij weet siggy dat wel en anders weet nick het zelf wel. die blijven schijnbaar beter heel.

Greetz:)

Weet je het zeker?
Ik heb er al 2 van verbrand, nou ben ik misschien niet te vergelijken met een fpv setup vlieger.... maar de 2200kv van nickos word helemaal niet warm en die van mij is na 5minuten rustig vliegen al warm,,, was met beide motoren zo.
Ik weet niet zeker of nick een 2200 had maar volgens mij weet siggy dat wel en anders weet nick het zelf wel. die blijven schijnbaar beter heel.

Greetz:)

Ja ik weet t zeker ;-) Ik vlieg ook met een 2700kv in m'n EZ*.

Maar idd, het is voor FPV, dus hoef er niet constant vol gas mee te vliegen ;)

dus je was gewoon aan het werk corb ? ;)

ik heb alweer zin om te vliegennnn , morgen maar hopen op droog weer !

hier wat gevlieg van eric3d en mijn maiden met den Xtra , heerlijk vliegtuig !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Erik 3d vliegt weer super als altijd:thumbsup:(beste vliegenier op de club naar mijnmening)

Junkie super gevlogen man;)

in de voorzichtige modus , lekker rustige kist hoor , dat kunnen mijn hersens nog wel aan .

nu mooie figuren oefenen , mag eric3d me leren :p

alles alweer opgeladen , hopen dat ik van maris los mag en het droog blijft !

ragger ;kom jij ook ? neem ik de cap mee , nog wat afstellen en dan les maiden :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back