Sleurhutje
Forum veteraan
Mooi, zijn we eindelijk de komende 3 maanden van dat gezeur af.Eindelijk met de xtra gevlogen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi, zijn we eindelijk de komende 3 maanden van dat gezeur af.Eindelijk met de xtra gevlogen!
Mooi, zijn we eindelijk de komende 3 maanden van dat gezeur af.![]()
![]()
Ook weer terug vanuit IJmuiden, was erg leuk om het FPV gebeuren mee te maken. Zelf ook nog met de kist van Frank gevlogenEcht gaaf dat FPV
Weer was prima, pas later op de middag regen. Toen werd er een BBQ aangestoken maar ik ben maar naar huis gegaan. Kids zijn op stap met opa en oma dus gezellig met het vrouwtje thuis.
---sparen gaat ---
![]()
ja , ik vind jouw ook wel zo'n fpv "mannetje" , krijgen we ook zo'n 2-deling in da club , op het veld schijnen ze niet echt welkom te zijn , dus een groot aantal vliegers gaat elders fpv vliegen
net ff langs AH geweest voor lekkere hapjes , ook een berg dvd's gehuurd bij videoland , dus straks bankhangen
(dus weer dikker en luier worden)
nou vooruit , nog 1 avondje dan![]()
Hier nog iemand die een HXT 2700kv over heeft (te koop heeft) voor in een EZ*?
Deze dus:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2700kv Brushless Inrunner
Weet je het zeker?
Ik heb er al 2 van verbrand, nou ben ik misschien niet te vergelijken met een fpv setup vlieger.... maar de 2200kv van nickos word helemaal niet warm en die van mij is na 5minuten rustig vliegen al warm,,, was met beide motoren zo.
Ik weet niet zeker of nick een 2200 had maar volgens mij weet siggy dat wel en anders weet nick het zelf wel. die blijven schijnbaar beter heel.
Greetz![]()
Erik 3d vliegt weer super als altijd(beste vliegenier op de club naar mijnmening)
Junkie super gevlogen man![]()
Hier nog iemand die een HXT 2700kv over heeft (te koop heeft) voor in een EZ*?
Deze dus:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2700kv Brushless Inrunner
Goed man Junkie... meskant op 1 meter hoogte met minimale snelheid:wink:
En dat over het fietspad heen![]()