PH-ILS
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet je dit filmpie FF bekijken. Paar gasten van het FPV draadje hebben een zelfspot filmpje gemaakt......Echt lachen
wat is de faal?
mogu mannen
+1 :morning:
Heren Filmpje van mijn vakantie vliegerij <<- Taalpolitie ? 1 woord ?
*wederom een kruisje voor een NEE achte PB noteert* :teacher:Hij belde me al, en hij zei dat hij niks aan het doen was, dus je hebt dikke pech kale neet![]()
volgens mij wacht deze jongen nog steeds op fatsoenlijk antwoord.... :-(
Stuur je nog even een bericht waar de vrijwillige bijdrage voor de AR6300 heen kan?+1 :morning:
Weet je wat je ook van Aeroclub Heemskerk kunt maken? Aanklikken en even wachten, kies daarna maar een variant.
/zandlopertjestijd
Antwoord: Heb je enig idee hoe Google werkt? Zou ik me maar eens in gaan leven in de protocolstandaard voor 802.11b/g/n, mixed b/g networks, keep-alives voor 802.11b in een 802.11g netwerk, encryptie etc.Wat is Protection Mode (of andere benaming voor?):
Je hebt een router die de 802.11b+g standaard doet.
Je hebt een laptop die 802.11b doet en een pc die 802.11g doet.
De router doet in dit geval protection mode, zodat het kan praten met zowel de 802.11b als de 802.11g standaard.
Wat doet Protection Mode precies?
Mij is altijd verteld dat het schakelt tussen de b en de g, waardoor de snelheid met 50% kan afnemen.
Nu hoor ik gister echter dat dit niet het geval is en dat de router standaard de laagste snelheid zal kiezen (dus de 802.11b), omdat de 802.11g backwards compatible is.
Iemand enig idee hoe dit principe werkt? Hoor het graag. Antwoord mag ook in een pm![]()
Weet je wat je ook van Aeroclub Heemskerk kunt maken? Aanklikken en even wachten, kies daarna maar een variant.
/zandlopertjestijd