Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie link, klik je er op en dan kun je een nieuwe post aanmaken in dit draadje. :? :hammer: ;)
Hmmm, beter vanaf de huis pc doen... of tablet kopen :hammer: Was een linkie naar het prachtige weerbericht voor zaterdag.. ;) :onweer:
Mooie link indeed..

@Ronald: Ben jij zaterdag thuis? Misschien een idee om even de overdracht te doen van de dubbeldekker en de curare mallen?
denk het wel, we stay in touch :yes:

* poetsen gaat *
Nee, dan is ie vliegen, weer of geen weer :rolleyes:
Nope, gaat wel weer bouwen..., moet ook gebeuren..., ben nog niet verslaafd :rolling:

*PS3 aanzet en Sleur opzoeken gaat*
Wacht, wacht, moet eerst die k*tkoters van de Wii af zien te krijgen. Lastig want gisteren nog 12 nieuwe spelletjes op de USB Loader gezet. :( :oops: :evil: En normaal maken ze altijd ruzie maar vandaag eens niet, dus geen reden om ze hun bed in te trappen (zonder reden is ook weer zo cru). :D

Haha, nou oke.. Ik zie het wel.. Sleurhut bestaat al (als jij dat niet bent) Sleurhutje bestaat nog niet ;) Dus wees er schnell bij :)

Kon nie wachten nie ik heeft dus net ff een ac ryan lope legge kopen met een 1TB hdd,ik gaat morgen de hele dag lope legge klooien.

Haha, nou oke.. Ik zie het wel.. Sleurhut bestaat al (als jij dat niet bent) Sleurhutje bestaat nog niet ;) Dus wees er schnell bij :)
Sleurhutje het is... :yes: Sleurhut vind je op veel meer sites terug maar een kleinere versie is zeldzaam. ;) Alles werkt, aangemeld bij PSN en online is beschikbaar. :pc:

Sleurhutje het is... :yes: Sleurhut vind je op veel meer sites terug maar een kleinere versie is zeldzaam. ;) Alles werkt, aangemeld bij PSN en online is beschikbaar. :pc:

Check!

Overigens.. succes met de installatie van GT5.. *gniffel*

Duurde bij mij ruim 3 kwartier..

P51K3 gevonden op de PSN interwebs. :lol: Wel raar, die koters van een paar klanten hebben allemaal sterretjes en dingetjes in hun naam staan. Ik alleen maar duffe tekst, nergens een graphic te vinden. :(

Maar wel fris hoor. Eerste wereldje van LBP2 uitgespeeld. Even wennen, zoveel knopjes tegelijk bedienen. Valt niet mee voor zo'n grijze taart als ik. :rolling:

Zo, vanavond wederom een keteltje geplaatst. Wel in mijn nieuwe huis. Een iets zwaardere, een CW5. Lekker blijven knutselen zo.

Vliegen komt binnenkort ook wel weer, over twee weken eerst even verhuizen.

Vanavond Arjan geholpen met het leeghalen van zijn huis.Het is echt een gtote kolenbunker :-(
Het was redden wat er nog te redden viel maar het grootste deel van de inboedel is echt verwoest :-(
Heel erg ingrijpend om te zien hoe in zo'n korte tijd zoveel leed kan ontstaan.

*Douchen en bedje opzoeken gaat ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back