Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie morgen allen
tje ik lijk wel kortjakje in t weekend ziek en door de weeks werken

oplossing voor de grieken is er niet wel een verzachting voor onze crisis
gewoon gratis eten bij de griek (scheelt in de maandelijkse kosten)
min 2 weken naar een grieks eiland naar keuze gratis (behalve siggy want die gaat toch wel)scheelt toch weer vakantie geld
dan compeseren we in iedergeval die 2% koopkracht wat we nu achteruit gaan
en na je 65 gaat er een griek voor je werken tot je pension (sommige mensen eerder die een griek kunnen overtuigen dat werk goed voor je is)

probleem opgelost

Tsja, wat moet ik zeggen van die grieken... ik wordt er een beetje verdrietig van :cry: Wij maar betalen hier en wat zien we er van terug :hammer:

Verder wel een goedemorgen, het is weer maandag dus we mogen weer werken :banana:

Goedemorgen,

Vandaag op kantoor. Lekker ook een dagje F5en of zo iets.
Nou ja, we komen de dag wel door :D. Planning voor deze week
zit al in elkaar. Druk weekje. Geen vliegen, maar vergaderen en veel bardienst deze week. Vrijdag gaan we weer vliegen.

ach , deze klant en nog een aantal van mijn klanten zijn uitschieters kwa veel financieel geld , maar het gros van mijn klanten hebben gewoon een vrij goed salaris ,vaak 2 verdieners , ik denk niet dat die hun huis gaan verwaarlozen of gaan bezuinigen op een schildersbeurt als er weer een recessie om de hoek komt kijken .

maar je weet nooit :???: ;)
Het gaat niet alleen om nu, maar ook om 10, 20, 30+ jaar na nu. De AOW wordt steeds verder in gesneden, straks is de bijstand nog hoger dan de AOW. Naast vergrijzing zal er dus ook veel meer westerse armoede zijn (da's met een auto en kleurentelevisie). Wij betalen ons scheel aan premies voor een aanvullend pensioen en die witte boorden criminelen steken er hun openhaard mee aan en verkwisten het op de beurs met beleggen in gebakken lucht. Aan het eind van de rit, als je op je 72e recht hebt op pensioen, is je eigen aanvulling 20 eypo per maand. Da's mooi meegenomen op 600 eypo per maand van de overheid (die je zelf 4x betaald hebt aan premies). :thumbsup:

Mijn voorkeur gaat dan ook uit haar hackertjes die al die financiële instanties even doorlichten en wat ongewenste interne informatie publiceren. En ja, dan zullen er een aantal beleggingsafdelingen van banken gegarandeerd omvallen. En ja, dat gaat heftige gevolgen hebben. Maar de markt wordt wel weer gezond. De hele financiële markt is weer wat gezonder geworden nu iedereen eens goed wakker geschud is. Maar we zijn er nog lang niet.

De grootheidswaanzin is de laatste 20 jaar een beetje doorgeslagen. De eerste paar bellen zijn nu gebarsten. Maar de grote bel gaat nog komen. :yes: Het is te hopen dat we tijdig genoeg lucht uit die bel kunnen zuigen zodat-ie minder hard knalt.

Je zou dit eens moeten lezen en kijken. Saai maar snoeihard en het komt wel heel dichtbij...

Goedemorgen,

Vandaag op kantoor. Lekker ook een dagje F5en of zo iets.
Nou ja, we komen de dag wel door :D. Planning voor deze week
zit al in elkaar. Druk weekje. Geen vliegen, maar vergaderen en veel bardienst deze week. Vrijdag gaan we weer vliegen.
Ik F5 gezellig met je mee :yes: en kom je wel supporten bij de bardiensten. :celebrate:

Aan welke kant van de Bar Sleur ??? :-) F5 klikt...
Consumerende kant natuurlijk. Ik heb geen bardienst. ;) :lol:

FF imacros hoef je alleen maar 1 keer voor te doen... :-)
En dan ben je halverwege het lezen en dan gaat-ie weer vanzelf F5'en. Niet handig dus. :nooo:

Apple, sneu clubje geworden... Ze komen over twee weken ook weer met iets nieuws van hetzelfde door een gestript modelletje van hun iPhone 4 op de markt te zetten. Gemiste kan in een snel veranderende wereld. :p

thumbs_hornoxe.com_picdump224_036.jpg

Tekst weggehaald, waar bemoei ik me ook mee..........
Het gaat niet alleen om nu, maar ook om 10, 20, 30+ jaar na nu. De AOW wordt steeds verder in gesneden, straks is de bijstand nog hoger dan de AOW. Naast vergrijzing zal er dus ook veel meer westerse armoede zijn (da's met een auto en kleurentelevisie). Wij betalen ons scheel aan premies voor een aanvullend pensioen en die witte boorden criminelen steken er hun openhaard mee aan en verkwisten het op de beurs met beleggen in gebakken lucht. Aan het eind van de rit, als je op je 72e recht hebt op pensioen, is je eigen aanvulling 20 eypo per maand. Da's mooi meegenomen op 600 eypo per maand van de overheid (die je zelf 4x betaald hebt aan premies). :thumbsup:

Mijn voorkeur gaat dan ook uit haar hackertjes die al die financiële instanties even doorlichten en wat ongewenste interne informatie publiceren. En ja, dan zullen er een aantal beleggingsafdelingen van banken gegarandeerd omvallen. En ja, dat gaat heftige gevolgen hebben. Maar de markt wordt wel weer gezond. De hele financiële markt is weer wat gezonder geworden nu iedereen eens goed wakker geschud is. Maar we zijn er nog lang niet.

De grootheidswaanzin is de laatste 20 jaar een beetje doorgeslagen. De eerste paar bellen zijn nu gebarsten. Maar de grote bel gaat nog komen. :yes: Het is te hopen dat we tijdig genoeg lucht uit die bel kunnen zuigen zodat-ie minder hard knalt.

Je zou dit eens moeten lezen en kijken. Saai maar snoeihard en het komt wel heel dichtbij...

Laatst bewerkt:
Hahaha, freijn gebruikt nog oude Windows XP. :rolling: Gebruikt-ie vast via Parallels Desktop op zijn Mac. :p

Voor de Apple Fanboys de SBBOD (Spinning Beach Ball Of Death), gelijk aan Microsoft's Blue Screen Of Death. :mrgreen: Op een MacBook Air erg eenvoudig te verkrijgen door teveel dingen tegelijk te willen. OS X kan slecht tegen veel dingen tegelijk kennelijk. :?

thumb160x_sbbod.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back