BYM
Forum veteraan
Als je echt wil lachen, lees dit draadje dan is helemaal door.
How not to fly a heli (dangerous)Video - HeliFreak
Als jij echt wil lachen, lees jij dit draadje dan eens helemaal door

*gaat nu echt slapen*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je echt wil lachen, lees dit draadje dan is helemaal door.
How not to fly a heli (dangerous)Video - HeliFreak
Het gaat niet alleen om nu, maar ook om 10, 20, 30+ jaar na nu. De AOW wordt steeds verder in gesneden, straks is de bijstand nog hoger dan de AOW. Naast vergrijzing zal er dus ook veel meer westerse armoede zijn (da's met een auto en kleurentelevisie). Wij betalen ons scheel aan premies voor een aanvullend pensioen en die witte boorden criminelen steken er hun openhaard mee aan en verkwisten het op de beurs met beleggen in gebakken lucht. Aan het eind van de rit, als je op je 72e recht hebt op pensioen, is je eigen aanvulling 20 eypo per maand. Da's mooi meegenomen op 600 eypo per maand van de overheid (die je zelf 4x betaald hebt aan premies).ach , deze klant en nog een aantal van mijn klanten zijn uitschieters kwa veel financieel geld , maar het gros van mijn klanten hebben gewoon een vrij goed salaris ,vaak 2 verdieners , ik denk niet dat die hun huis gaan verwaarlozen of gaan bezuinigen op een schildersbeurt als er weer een recessie om de hoek komt kijken .
maar je weet nooit :???:![]()
Ik F5 gezellig met je meeGoedemorgen,
Vandaag op kantoor. Lekker ook een dagje F5en of zo iets.
Nou ja, we komen de dag wel door. Planning voor deze week
zit al in elkaar. Druk weekje. Geen vliegen, maar vergaderen en veel bardienst deze week. Vrijdag gaan we weer vliegen.
Geen tijd om F5 te klikken vandaag...
*even snel scriptje schrijft dat het voor mij doet vandaag*
Ik F5 gezellig met je meeen kom je wel supporten bij de bardiensten. :celebrate:
Consumerende kant natuurlijk. Ik heb geen bardienst.Aan welke kant van de Bar Sleur ???F5 klikt...
En dan ben je halverwege het lezen en dan gaat-ie weer vanzelf F5'en. Niet handig dus. :nooo:FF imacros hoef je alleen maar 1 keer voor te doen...![]()
Het gaat niet alleen om nu, maar ook om 10, 20, 30+ jaar na nu. De AOW wordt steeds verder in gesneden, straks is de bijstand nog hoger dan de AOW. Naast vergrijzing zal er dus ook veel meer westerse armoede zijn (da's met een auto en kleurentelevisie). Wij betalen ons scheel aan premies voor een aanvullend pensioen en die witte boorden criminelen steken er hun openhaard mee aan en verkwisten het op de beurs met beleggen in gebakken lucht. Aan het eind van de rit, als je op je 72e recht hebt op pensioen, is je eigen aanvulling 20 eypo per maand. Da's mooi meegenomen op 600 eypo per maand van de overheid (die je zelf 4x betaald hebt aan premies).
Mijn voorkeur gaat dan ook uit haar hackertjes die al die financiële instanties even doorlichten en wat ongewenste interne informatie publiceren. En ja, dan zullen er een aantal beleggingsafdelingen van banken gegarandeerd omvallen. En ja, dat gaat heftige gevolgen hebben. Maar de markt wordt wel weer gezond. De hele financiële markt is weer wat gezonder geworden nu iedereen eens goed wakker geschud is. Maar we zijn er nog lang niet.
De grootheidswaanzin is de laatste 20 jaar een beetje doorgeslagen. De eerste paar bellen zijn nu gebarsten. Maar de grote bel gaat nog komen.Het is te hopen dat we tijdig genoeg lucht uit die bel kunnen zuigen zodat-ie minder hard knalt.
Je zou dit eens moeten lezen en kijken. Saai maar snoeihard en het komt wel heel dichtbij...
Hahaha, freijn gebruikt nog oude Windows XP. :rolling: Gebruikt-ie vast via Parallels Desktop op zijn Mac.