marcelsiggery
Forum veteraan
Ikea?
Neeeeee! !!!!!!!!!! Wil je me dood hebben ofzo? Voorlopig wel eventjes genoeg geweest,wat denk je wat het allemaal kost.
Zat meer te denken aan lekker samen bouwen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ikea?
Morgen een beetje simmen bij de club. Weet je nog waar dat is?![]()
gaat niet pase buiten dia is 16 binne 14 nogwatnweer:
maar wie heeft een buigtang
dacht dat je met grote 2-2 mrt bakke minder probleeme had
ben al 2 weke an et klooie om die dempr er nettjes in te krijge
Morgen een beetje simmen bij de club. Weet je nog waar dat is?![]()
Nee,hij is de aller aller allerbeste ;-)
Dit weekend dus geen gefladder auf das field?
vliegen op het veld is zooo 2010 !
morgen ook geen tijd voor , moet even langs me pa , moet nog indoor vliegen , moet nog de clubman proberen uit te hangen , heb floor de hele dag aan mijn been vastgeklemd, en het is al weer bijna maandag
ik vind het leven heels niet leuk meer ..
Ik kon het niet laten Frank ;-)Siggy ?
Weer een peuk laten vallen ? Je zou toch stoppen met roken !
Video 'Grote brand in bedrijf #Wormerveer' - Crisisbeheersing Nederland
Jonguhh.Het leven is prachtig....Je hebt een mooie lieve vrouw en een gezonde dochter.Waar gaat het om in het leven ;-)
En als zometeen de zon weer schijnt en het is 25graden sta jij gewoon weer lekker in je tietietshirtje op het veld
Ik kon het niet laten Frank ;-)
Dat geeft toch een lekker gevoel of wat? Geniet van die momentel, laat de rest even lekker voor wat het is.*kijkt nu met das gezin de dvd alice in wonderland , hangend op da bank *
Dat geeft toch een lekker gevoel of wat? Geniet van die momentel, laat de rest even lekker voor wat het is.
/emotiemomentje :cry:![]()
Ja.iedereen dood hier ?
iedereen dood hier ?
heeft iemand nog een spectrum zender met stuurwiel en ontvanger liggen?
Nee...
Ik eb ook nog twee savages in de aanbieding: Eentje van bijna 8 jaar en de andere is ruim 10 jaar....en anders heb ik nog 3 Savages die te koop zijn.![]()