Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga straks een rondje lopen. :yes: En wat een gehype rondom dat afvallen. Lente komt er zeker weer aan. Last van opkomende hormonen en zo. :? Met de huidige graaicultuur bij financiële instanties vreet en zuip ik alles liever zelf op en red de pensioengerechtigde leeftijd van (tegen die tijd) 78 niet dan dat ik die gasten in hun marmeren kastelen sponsor. :bye:

Zo he, even twee dagen niet op internet geweest, staat er toch een zooitje rommel om te lezen :mrgreen:

Jullie waren benieuwd hoe het gaat in huize Burp?

Vloer van de garage is geschilderd, laminaat gelegd en die plakrandjes gereed. Twee drempels geplaatst, luxaflex opgehangen, veel schoongemaakt, tv opgehangen, wandkontaktdozen geplaatst, schakelaars geplaatst, wc bril vervangen en nog wat klein spul zoals een keteltje opgehangen :mrgreen:

Donderdag de grote dag en er moet nog veel worden ingepakt. Morgen eerst maar even naar het werk, een bootcampje Tibco doen.

Goed bezig, Burpmans. :thumbsup: Er gaat altijd veel meer tijd in zitten dan verwacht. Maar dan heb je straks wel iets dat naar je wens is. :yes: Kunnen we al een datum voor de house warming party prikken (met 83 ketels zal het zeker warm zijn ;)).

Ik ga straks een rondje lopen. :yes: En wat een gehype rondom dat afvallen. Lente komt er zeker weer aan. Last van opkomende hormonen en zo. :?

Nee hoor, zeker geen hype. Ik zat eens de oude berichten door te kijken in onze oude draadjes... toen waren wij een stuk slanker 8O :yes: Eén conclusie, ik moet wat gaan doen want anders eindig ik nog als de penningmeester. :(

Donderdag de grote dag en er moet nog veel worden ingepakt. Morgen eerst maar even naar het werk, een bootcampje Tibco doen.

Zie onder :rolleyes:

Kunnen we al een datum voor de house warming party prikken (met 83 ketels zal het zeker warm zijn ;)).

Je haalt de woorden uit mijn mond :mrgreen:

Goedemorgen mannen...

Heerlijk dagje werken weer.. zo op mn 31e vergaardag :(

*lekker veel taart vreten gaat*

wanneer stopt het nou eens met vriezen snachts? Ik heb naar de gegevens van knmi van vorigjaar gekeken, en toen stopte het met vriezen op 13 maart. Daarna werd het alleen maar warmer. Hoop dat het dit jaar weer zo gaat. Heb nog een hoop te doen aan de vijver. En ik wil VLIEGUHHHHHHH

Doe je er toch vissticks in ;)

wanneer stopt het nou eens met vriezen snachts? Ik heb naar de gegevens van knmi van vorigjaar gekeken, en toen stopte het met vriezen op 13 maart. Daarna werd het alleen maar warmer. Hoop dat het dit jaar weer zo gaat. Heb nog een hoop te doen aan de vijver. En ik wil VLIEGUHHHHHHH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back