Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogge :)

junkie = gaar :vamp:

leuk hoor zo'n club , maar heb wel het gevoel nu dat ik vanouds gestapt heb ;)
teveel aan snacks gehad ook , maagje aardig van slag :)

maar dat geeft niet , laatste werkdagje , en dan verkwantie :p

donderdag avond ff vliegen en dan weer "hop"naar de club :idea:
ik ben de kok ! ;)

sleur ; jij trouwens ook bedankt voor de mite !! ziet er goed uit :p
vanavond even afknutselen .

ps ; phils ; ik had ook mijn opleiding in amersfoort , ik ga je overtreffen , ik was schutter van de leopard 1 tank , iets groter kanon :cool:

ik vond de diensttijd wel best , ben aardig wapen geil , en met veel wapens geschoten , plaagde ze mij niet mee ;)

grtz junk

ps ; phils ; ik had ook mijn opleiding in amersfoort , ik ga je overtreffen , ik was schutter van de leopard 1 tank , iets groter kanon :cool:

Hahaha :thumbsup: en hoeveel keer heb je de tracks gewisseld van die tank :rolleyes: Wel gaaf schieten met zo'n ding. Ik ben op Vlieland geweest om een dagje te knallen. Zelf niet geschoten maar wel in de tank (Leopard II) gezeten daar. Ook ben ik een keer meegegaan over de tankbaan met een Leopard II, dat was kicken :yes:

Daarom had ik mijn dienstijd echt niet willen missen :nooo:

@ Sleur:

Thx ;)
Ik ben nu dit pakket aan het downloaden/installeren op m'n windhoos Laptop.
Is goed betaalbaar en op die manier ondersteun ik de softwaredesign afdeling van AVG ook nog een beetje.

box_avg_internet_security_257x289.png

Straks nog even kijken naar een Cisco router.
Die "ene" die de complete omgeving wegblaast vind ik wel een mooie optie.
Is dat een router uit de Cisco 800 serie?
Heb net even ge-:google:-d maar kwam er niet helemaal uit..

(sorry: ook type no. vergeten...:oops: :rolleyes: )

Laatst bewerkt:
het ziet ergoed uit als ik naar buiten kijk. Vandaag geen gevlieg helaas. Geen tijd voor en vanavond uiteten. Zal je zien morgen weer regen :(

het ziet ergoed uit als ik naar buiten kijk. Vandaag geen gevlieg helaas. Geen tijd voor en vanavond uiteten. Zal je zien morgen weer regen :(
Je bent al net als junkie. :( Doordat jullie twee gisteravond liepen te beppen dat het moest gaan regenen, ging het ook regenen. :onweer: Denk positief, denk aan dat de zon lekker schijnt. :zon:

oeps :

Database error
The database has encountered a problem.
Please try the following:

Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.modelbouwforum.nl home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.

The www.modelbouwforum.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

Hmm, ik ben begonnen met S4, toen S3, S2 en uiteindelijk S1 en overal een diploma voor gehaald. S5 kreeg ik niet ;)

S1
Eerste Stuurman Grote Handelsvaart (GHV)
S2
Tweede Stuurman Grote Handelsvaart (GHV)
S3
Derde Stuurman Grote Handelsvaart (GHV)

Hmm, ik ben begonnen met S4, toen S3, S2 en uiteindelijk S1 en overal een diploma voor gehaald. S5 kreeg ik niet ;)

S1
Eerste Stuurman Grote Handelsvaart (GHV)
S2
Tweede Stuurman Grote Handelsvaart (GHV)
S3
Derde Stuurman Grote Handelsvaart (GHV)
Wat heb je er aan als de beste stuurlui aan wal staan? :? Of kom je er bij staan? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back