Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze staan op t veld
ben net pas thuis wel balen mooi weer omtevliegen

ze doen maar lekker, bene there done that , ik stop met de hobby denk ik , iedereen haat me , en ze vinden me allemaal vervelend , en een zeur .
dus kan ik beter stoppen toch ?

ben benieuwd wat ik voor al mijn vliegers krijg , daar heb ik tenslotte niets meer aan , vooral de bigscales laat je niet zomaar ergens los .

op het veld kan ik er ook al niet mee vliegen , dat is meer een elektro vliegveld .

ze doen maar lekker, bene there done that , ik stop met de hobby denk ik , iedereen haat me , en ze vinden me allemaal vervelend , en een zeur .

ben benieuwd wat ik voor al mijn vliegers krijg , daar heb ik tenslotte niets meer aan , vooral de bigscales laat je niet zomaar ergens los .

op het veld kan ik er ook al niet mee vliegen , dat is meer een elektro vliegveld .

Stoppen we allebei en gaan we in duh auwtoohanduhll ok ? :-) ;-)

maris kreeg meer terug voor haar total losse ford ka .

toen hij nog netjes was kreeg ze 2700 E inruil op een c1

na een kettingbotsing kreeg ze 3500 na taxatie :p, ddas winst , nog buiten het letselschadebedrag (minimaal 500, of oplopend ) , weer winst + alle kosten terug die je gemaakt hebt ( vervangende auto/ fysiotherapie, enz )

Zo , de trilling is uit mijn auto , weer lekker nieuw allemaal , mooie bling bling schijven , alleen moet de remklauw waarschijnlijk ook vervangen worden , de schijf l-achter word na een rit van 15 minuten 10 graden heter , dus loopt nog niet geheel vrij .

Truuk van iedere autohandelaar:

Inruilen onder de dagwaarde :-)

@siggy, maak je niet druk
@sleur, naar jou luister ik ook (mbt modelbouw en electronica ;))
@PB, het was toch al een wrak? koop eens wat knaps :rolleyes: ;)

ohw , als jij gaat ga ik ook :p

wil jij me leren om wat meer te praten op het veld ipv dat gevlieg ? ;)

corby /phils en andere vakanzie gangers : morgen ff dagje veldhangen ?
alleen ga ik echt niet op het veld staan .

u roept maar , of u roept maar niet .

Met mensen die veel vliegen praat ik niet, te saai :-( :-P

wil geen olie op het vuur gooien (nou ja...) maar je hebt absoluut een punt, criterium zou de herrie moeten zijn, en dat is gebaseerd op voorheen toen die elektrodingen geen kabaal maakten en brandstof wel.
Nu is de techniek qua uitlaten veel beter geworden dus is het mogelijk om met minder herrie brandstof te vliegen, en maken de elektro dingen tegenwoordig meer herrie; dus misschien tijd om dat soort regels eens te herzien of in ieder geval te bespreken?? Regels kunnen altijd gewijzigd worden als de omstandigheden zich wijzigen toch......

wil geen olie op het vuur gooien (nou ja...) maar je hebt absoluut een punt, criterium zou de herrie moeten zijn, en dat is gebaseerd op voorheen toen die elektrodingen geen kabaal maakten en brandstof wel.
Nu is de techniek qua uitlaten veel beter geworden dus is het mogelijk om met minder herrie brandstof te vliegen, en maken de elektro dingen tegenwoordig meer herrie; dus misschien tijd om dat soort regels eens te herzien of in ieder geval te bespreken?? Regels kunnen altijd gewijzigd worden als de omstandigheden zich wijzigen toch......

Moest jij niet naar Albanie ofzo ??? :-) ;-)

dat is ook mijn punt , en daarom maar is in de groep gooien als het nieuwe veld ( ooit) afkomt ;)

het is niet leuk als je een keer kunt vliegen ,en je mag niet omdat je stinkkisten niet welkom zijn terwijl de lawaaierige elektrojets wel gewoon los mogen :mad:

maargoed , morgen mag ik legaal vliegen op het veld , dus dat vind ik al heel wat , haal mijn dempers er ook vanaf , want ik wil dan meer herrie maken als een funjet , anders hoor ik mezelf niet vliegen :rolleyes: :p

corby : hoelaat blaffen op het veld ? uurtje of 13;00 u doen ? , of eerder , roept u maar ;)

Ik haal de propellor van mijn vlieger af. :D Neem wel extra oordopjes mee. :rolling:

Vanavond weer lekker gevlogen. Nog even door het maïs gewandeld op zoek naar de canopy van Niels/Ronalds ZakHoi.

*aan de bar hangt en vlammetjes eet* :celebrate:

dat is ook mijn punt , en daarom maar is in de groep gooien als het nieuwe veld ( ooit) afkomt ;)

het is niet leuk als je een keer kunt vliegen ,en je mag niet omdat je stinkkisten niet welkom zijn terwijl de lawaaierige elektrojets wel gewoon los mogen :mad:

maargoed , morgen mag ik legaal vliegen op het veld , dus dat vind ik al heel wat , haal mijn dempers er ook vanaf , want ik wil dan meer herrie maken als een funjet , anders hoor ik mezelf niet vliegen :rolleyes: :p

corby : hoelaat blaffen op het veld ? uurtje of 13;00 u doen ? , of eerder , roept u maar ;)

Hou nou eens op met je gezeik trut ;-)

Neem een voorbeeld aan Burp

2011-04-03153623.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back