Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn er morgen nog nitro rijders in hoorn die gaan rijden misschien leuk om samen te rijden ?

nog weinig rijders hier op dit draadje rodney , ze zijn inmiddels allemaal gevleugeld ;)

Yepz, there are no other options my friend :-) :-) ;-)

ben bang van niet nee , dus dan maar een keer wat geulen dichten en het veld wat uitrekken ;)

die bigscales die ik heb moeten gewoon kunnen landen op het veld ,als je er maar voor zorgt dat je de landing meteen in het begin v/h veld inzet en niet pas op de helft :idea:

bis morgen , heb er stiekum toch zin an ;)

nog weinig rijders hier op dit draadje rodney , ze zijn inmiddels allemaal gevleugeld ;)

ben bang van niet nee , dus dan maar een keer wat geulen dichten en het veld wat uitrekken ;)

die bigscales die ik heb moeten gewoon kunnen landen op het veld ,als je er maar voor zorgt dat je de landing meteen in het begin v/h veld inzet en niet pas op de helft :idea:

bis morgen , heb er stiekum toch zin an ;)

jep tijdens t landen gewoon naar t begin van t veld lopen
lijkt t veld ook in eens lang
dan lut t echt wel
als je in t midden blijft heb je ook niet veel last van de geulen
kan helaas weer niet weer een verjaardag
mischien later want we gaan vroeg heen
maar dan zal t wel piep vliegen worden
maar hoop van de week nog effe een keer met de yak tevliegen
want idd heb ook geen zin meer om tewachten op t nieuwe veld
dan valt hij al uit elkaar door de houtwormen en heb ik er geen eens mee gevlogen ja 4 keer bij fms maar wil meer

Lekker linkje geef je door :confused:

@Chocojoop: Je zou een tekening kunnen zoeken van een Tiger 40. Die lijkt erg op een Calmato. Van de Calmato zijn zover ik weet geen tekeningen.

De Tiger 40 is een ontwerp van Carl Goldberg (later overgenomen door Great Planes). Volgens mij is het een discontinued vliegtuig, maar er zal vast nog ergens wel een tekening rond zwerven van dit ding.

Hij ziet er zo uit:
gpma1966-lg.jpg
leuk kissie ga maar eens kijken voor een tekening bedankt:D

Zo.. de Delta staat er klaar voor, de Extra is voorzien van een schone uitlaat, een nieuwe plug en ben benieuwd wat die morgen gaat doen..

De Swift 2 is klaar, de nanojet is klaar.. accu's geladen..

Ben dr klaar mee.. Weltruste en tot morgen!

Wat voor gitaar?

Jaren 80 squier fender strat. (goed gebouwde fender cloon)

After Fender's decision to switch Squier's production from strings to guitars in 1982, the Stratocaster was one of the first models to be put under the Squier production line, then located in Japan, as it was the most commercially successful guitar Fender had produced. Originally in 1982, the headstock had a "Fender" name written in large script, followed by "Squier series" in smaller script. In 1983, this was later changed to the 70's large headstock featuring "Squier" in larger script, and "by Fender" in smaller script.

Met nieuwe versterker.

Laatst bewerkt:
Merel dus maar niet laten zoeken naar bonken in ophanging rechts voor. Heb dan wel garantie maar slijtagedelen vallen daar niet onder. Gok erop dat het een slijtagedeel is.

Ben toch wel benieuwd wat het is...

zo, oook weer thuus. Lekker wezen stappen in Haarlem met Patries en Tito. Hele avond op 3 meter afstand wat potten van een jaar of 18 zien staan zoenen en meer....... Geslaagde avond dus ;)

De rust....

jep tijdens t landen gewoon naar t begin van t veld lopen
lijkt t veld ook in eens lang
dan lut t echt wel
als je in t midden blijft heb je ook niet veel last van de geulen
kan helaas weer niet weer een verjaardag
mischien later want we gaan vroeg heen
maar dan zal t wel piep vliegen worden
maar hoop van de week nog effe een keer met de yak tevliegen
want idd heb ook geen zin meer om tewachten op t nieuwe veld
dan valt hij al uit elkaar door de houtwormen en heb ik er geen eens mee gevlogen ja 4 keer bij fms maar wil meer

je hebt gelijk , gewoon vliegen met die bakken ! ;)

als het me 1x lukt om mijn grote kisten neer te zetten krijg ik wel vertrouwen , maar ik moet eerst even weten hoe langzaam hij kan binnen komen .

ik wou nog een grap maken dat je vast weer een vergaardag zou hebben , heeft hij er echt 1 :rolleyes: :( ;)
MAN , vandaag amper wind , zal erg druk worden , dus afzeggen die vergaardag !!

eric 3D /ragger/ronald/niels ; komen jullie ook vandaag ?

*koffie drinkt*

Ragger zou wel komen geloof ik. Hij zei iets over het meenemen van een leuk speeltje voor me :mrgreen:

Nu even de auto inladen, dan met een grote boog via Grootebroek, naar het veld toe.. Zie jullie vanmiddag.. :bye:

Goedemorgen,

Ronald en Niels niet. zijn op flykantie.
Erik3D is er volgens mij wel.

ach ,. ik neem de xtra gewoon mee ,en we zien wel of ik hem loslaat , zou ook niet lekker zijn vlak voor de verkwanzie de xtra aan gort te landen :(

de madness wel vliegen want er is weinig wind , vibro ook los , en de mite natuurlijk :p

ik ben rond 12;30u op das fielt

je hebt gelijk , gewoon vliegen met die bakken ! ;)

als het me 1x lukt om mijn grote kisten neer te zetten krijg ik wel vertrouwen , maar ik moet eerst even weten hoe langzaam hij kan binnen komen .

ik wou nog een grap maken dat je vast weer een vergaardag zou hebben , heeft hij er echt 1 :rolleyes: :( ;)
MAN , vandaag amper wind , zal erg druk worden , dus afzeggen die vergaardag !!

eric 3D /ragger/ronald/niels ; komen jullie ook vandaag ?

*koffie drinkt*

goeie morgen
jep wou idd dat t kon heb echt zin omtevliegen
maar goed er zijn veel mensen in de familiie die in de winter wippen
dan krijg je in de zomer kinderen
ze snappen er niets van
maar goed t is telaat om er tegen in tegaan want ze zijn allen al aanwezig
we gaan vroeg heen dus hoop nog wel wat later in de middag tevliegen
t merlintje vliegt erg leuk en heb de spirit ook voorzien van een sneller motor
maar wil met de stinger en de yak knallen
hopen dat dinsdag t toelaat

Status