Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een gezellig dagje op het veld. FPV Twinstar nog even getest en dat werkt weer
Super. Volgende week maat even naaf de FPV meeting. Verder de sebart en de raptor gevlogen. Lekker hoor. Nu ff een patatje eten en dan is het weekend weer voorbij. Nog twee wekem en dan eindelijk vakantie.

@Junkie

Gooi er toch uit man die stinkende pruttelzooi, dan kan je vliegen wanneer je wilt :rolling:

neehoor , vind brandstof steeds leuker ! voordeel dat je niet veel mag vliegen is , het blijft leuk ,omdat het niet zo vaak kan , dus prima zo :idea: ;)

was weer vanouds gezellie op das velt !!

heerlijk gefladderd ! , lekker oldschool ge'vibrogymed en geragd met ragger :p
lekker ge'madnessed , heerlijk ding ook

ook erug veel met de mite gevlogen , prima vlieger en goedgekeurd !!
dit alles werd mede mogelijk gemaakt door de bouwer sleurhut :thumbsup: , zie vliegresultaten in da movie .
niet met de xtra gevlogen , puur onzekerheid , en vond het risico te groot , stel ik crash vlak voor mijn verganzie , zit ik morgen met een bedroefd hoofd in da auto :)

volgendde keer gaat hij zeker los , beloofd !!

hier ein movie van wat modelbouwgasten ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi filmpie Junk.. Blij om te zien hoe m'n Extra vliegt..

Denk dat ik de tweede Extra eerdaags ook maar in orde ga maken.. Of misschien wel tekoop zet.. gehe

TOPdagje mannen :-) ;-)

Lekkker discy geragd, dat was een tijd terug :-)

Bijna de gehele dag bladjestil op het veld...

Nu nog ff lekker na garen op la balkonia, zonnetje is lekker ;-)

Was zeker een topdag vandaag :yes: Spikkel, bedankt voor de worstjes en druifjes :banana:
Funjet knalt ook wel lekker nu :thumbsup: Motor wordt niet te heet en de specs zijn niet al te gek :nooo:
Ook nog ff met de disc wat rondjes gevlogen, heerlijk. Nu maar weer verder vakantie houden :mrgreen:

Veel plezier aldaar Junkie :yes:

thanx ! ik doe mijn best ;)

ach , ik vind het wel leuk om ff in da tent te bivakkeren , ik hoop dat het 's avonds af en toe lekker regent , vind ik wel wat hebben , overdag natuurlijk een lekker zonnetje :zon:

volgende zomer word het italie , dan huurt mijn moeders een huis aan de kust , heb ik gelijk een oppas , mijn zus en zwager komen dan ook , heb er vast zin an ! ;)

Denk dat ik de tweede Extra eerdaags ook maar in orde ga maken.. Of misschien wel tekoop zet.. gehe
Denk dat ik dat ook maar met mijn tweede Monsun ga doen. :yes: :mrgreen:

Morgen tussen de middag maar even grasmaaien met dat ding. 8O Dan schoonmaken, nog een knuffeltje geven en het archief in. :bye:

ik heb sinds 2 dagen nu het programma phoenix RC op aanrader van jasper.
ik moet zeggen dat het vliegen nu veel beter gaat dan in het begin.
maar nu begint het een beetje te vervelen ik ben nu online gegaan voor de gezelligheid maar ja.

hebben jullie nog tips om te oevenen

Denk dat ik dat ook maar met mijn tweede Monsun ga doen. :yes: :mrgreen:

Morgen tussen de middag maar even grasmaaien met dat ding. 8O Dan schoonmaken, nog een knuffeltje geven en het archief in. :bye:

Hoe laat is dat ongeveer?
Ikke wel ff kijken wil :yes:

het archief = bym ? ;)

finger3.gif
;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back