Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zeg weltrusten nog 1dag werken , 1dag vrij en dan nog 1 dag werken en daaaaaaaaan vakatieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D =====klik======

Zo, ik ook te bed:) Ook een lekker dagje gehad. Vanochtend eerst wat gaar, maar later lekker in de tuin aan de gang geweest. Net even de track van de 3e. 12S lipo bekeken, en het ziet er naar uit dat ook die morgen in huis is hier. :thumbsup:

Morgen ook maar even wat Edge bladen bestellen voor de 600;) En dan komende week zoveel mogelijk vliegen.

Junkie fijne vakantie:thumbsup:

Mogguh allemaal, wederom heerlijk weertje :-) :-)

Helaas maar waar, duty is calling .

Voor de vakantiegangers, veel plezier vandaag, ga er lekker op uit ;-)

Over licht gesproken, mijn moederis net aangehouden omdat ze per ongeluk dr groot licht aan had ....
106€ euro boete :hammer::mad:
Helder. :yes: ;) Toch verbaast het mij regelmatig dat mensen, zeker 's avonds, niet zien op hun dashboard dat grootlicht aan staat. Bij alle auto's waar ik in gereden heb toch een opvallende waarschuwingslichtje. :?

Ook maar weer an die Arbeit.
down.gif

ello all..

Prachtig mooi weer en guess what? Duty calls! :(

Anyway, morgenavond maar even een paar uurtjes fladderen met de Swift II en de Nanojet.. Past makkelijk in de auto en dat durf ik nog wel alleen te laten staan hier in Amsterdam (Sloterdijk).

Mogguh allemaal, wederom heerlijk weertje :-) :-)

Voor de vakantiegangers, veel plezier vandaag, ga er lekker op uit ;-)

tuurlijk lekker weertje , junkie gaat naar de camping , logisch dus :cool:

eerst ff de auto volgooien , als ik zie wat een zooi we meenemen worden dat 2 auto's volgooien :eek: :D

daarna het spul opbouwen ,en dan vlug naar het strand :idea:

ERIC 3D; waar was je nou gisteren ? , heb ik helemaal mijn xtra meegenomen !! :)

ps ; hier een fijn adres voor de laptop accu's , betaalbaar ook ! Almedo

groetjes junk

goeie morgen
zo t eerste dagje van de vakantie en lekker weer
denk dat ik maar een dagje ga varen door amsterdam
de mensen die moeten werken veel plezier vandaag
voor de mensen die vrij zijn
geniet er van woensdag gaat t alweer regen

goeie morgen
zo t eerste dagje van de vakantie en lekker weer
denk dat ik maar een dagje ga varen door amsterdam
de mensen die moeten werken veel plezier vandaag
voor de mensen die vrij zijn
geniet er van woensdag gaat t alweer regen

3 dagen zon op een hollandse vakantie is heel normaal hoor , zelf uniek te noemen :rolleyes: ;)

zo alles ingeladen , conclusie , maris en floor passen er niet meer bij , dus de panda gaat ook mee , leuk autootje om tussendoor de pakken voor uit eten of what ever .

met de dak koffer had het allemaal net gepast , maar ach , het is maar 50km rijden ;)

mite ligt veilig bovenop da bagage ;)

3 dagen zon op een hollandse vakantie is heel normaal hoor , zelf uniek te noemen :rolleyes: ;)

zo alles ingeladen , conclusie , maris en floor passen er niet meer bij , dus de panda gaat ook mee , leuk autootje om tussendoor de pakken voor uit eten of what ever .

met de dak koffer had het allemaal net gepast , maar ach , het is maar 50km rijden ;)

mite ligt veilig bovenop da bagage ;)

GENIET ervan kerel !!!

Natuurlijk vewachten we een filmpje van de Mite !!!

Dienst mededeling :

MacBeverwijk Mcdonald's Beverwijk
Vandaag alleen @MacBeverwijk een kleine milkshake voor maar 0,90 ct!

zo net effe mnn merlin de grond in geboord
rugvlucht vindt hij niet leuk zeker niet op 2 meter hoogte
schade valt mee prop kapot en folie beschadigd
maar zo weer gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back