Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je op buienradar kijkt lijkt het oke , maar kijk je 24u voorruit ,dan komt er wel wat aan .

moeilijk inschatten of het bij ons valt .

of wat vroeger uitrukken .

vandaag is de enige optie , morgen waai je echt weg op het veld

@Junkie: Mooie dikke vlieger voor weinig geld:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:

tja , volgens windfinder vandaag wk 4 oplopend tot 5 rond 14;00u , en rond 14;00u geeft hij ook regen aan .http://nl.windfinder.com/forecast/ijmuiden

sleur ; de windrichting is nu toch over de lengte v/h veld ?
dat zou dan het enigste lichtpuntje zijn .

maar ff afwachten en over een uurtje kijken , anders ga ik inkopen doen voor de cap21 :p , heb er zin an om hem vliegklaar te maken ! , ook er benieuwd hoe het blok loopt en hoeveel db hij maakt !

Laatst bewerkt:
@Junkie: Mooie dikke vlieger voor weinig geld:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

thanx spijker !! , maar had hem al gespot :idea: ;)

ik kijk elke dag wel ff op de verkoop afdeling , altijd leuk ;)

maar nee , ik kan hem niet kopen , dat gaat maris echt niet pikken en terecht !
als ik vrijgezel was stond hij al in mijn woonkamer ;)

ik heb nu al 3 bigscales staan waar ik nog niet mee gevlogen heb , eerst dat maar is doen . zelfs mijn mustang heb ik nog niet gevlogen , dat maakt 4 :)

Laatst bewerkt door een moderator:
tja , volgens windfinder vandaag wk 4 oplopend tot 5 rond 14;00u , en rond 14;00u geeft hij ook regen aan .Windfinder - Wind & weer verwachtingen IJmuiden

sleur ; de windrichting is nu toch over de lengte v/h veld ?
dat zou dan het enigste lichtpuntje zijn .

maar ff afwachten en over een uurtje kijken , anders ga ik inkopen doen voor de cap21 :p , heb er zin an om hem vliegklaar te maken ! , ook er benieuwd hoe het blok loopt en hoeveel db hij maakt !

Ik heb dat gedraai van jou wel gemist hoor... :yes: :lol: :hammer:

liep net buiten maar staat al een redelijke woei
weet niet of ik ga vliegen
enige die dit jaar dikke winsten maken zijn windmolen bezitters
die hebben geen last van de crisis

Ik denk dat ik vanmiddag even richting het veld kom.. En anders richting Jasper.. Kan niet wachten om m'n werkende fpv setje in handen te hebben nu haha

Ik denk dat ik vanmiddag even richting het veld kom.. En anders richting Jasper.. Kan niet wachten om m'n werkende fpv setje in handen te hebben nu haha

hey bob de bouwer !

ik weet het nog niet , net lynx gebeld en hij is open , ik wil ff wat spul halen .
anders gooi ik de xtra ook achterin en daarna ff naar het veld mits droog , is toch op de route .

Eric3D ; ga jij vandaag nog vliegen ? , anders heeft het voor mij geen zin

Leuk man, zometeen wil je mix anders meer..... Echt fun dat FPV

@Jasper de mijne ook getuned??

Over een week weer terug en dan weer helemaal losssss.... Wil vlieguh.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back