PH-ILS
Forum veteraan
Zomer moet nog beginnen. Eind van deze week is het zo ver.
Dan komt het mooie weer. Dan begint namelijk mijn vakantie.
Laten we het hopen, ben het nu wel een beetje zat aan het worden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zomer moet nog beginnen. Eind van deze week is het zo ver.
Ja, dat roep ik ook altijd.De zomer het ook last van de recessie. Op kantoor zitten heeft gelukkig af en toe zo zijn voordelen.
Doe maar vanaf donerdag, dan is de harddraverij in Beverwijk. Wel zo fijn als je bier niet verdund wordt met veel water. :?Zomer moet nog beginnen. Eind van deze week is het zo ver.
Ook hiervoor geldt dat het zat worden donderdag is. :celebrate:Laten we het hopen, ben het nu wel een beetje zat aan het worden![]()
Doe maar vanaf donerdag, dan is de harddraverij in Beverwijk. Wel zo fijn als je bier niet verdund wordt met veel water. :?![]()
Dit betreft geen OpAmp maar een transitor. Deze zitten op de balanceeraansluitingen om te balanceren. Mogelijk dus een rotte cel in de accu of overspanning door een draadbreuk in de balanceeraansluiting.Denk het niet ik heb hem tweede hands gekocht met een speciaal verhaal en dus ook voor een speciale prijs €100 maar 10A laden vind hij dus niet leuk, zal eens kijken wat hij doet met een nieuw opampie.![]()
Nooit problemen mee gehad (anders dan een firmware probleem met loodaccu's laden, maar dat werd snel opgelost na een mailtje en nieuwe beta firmware - later de echte 2.01 versie geworden).Bljiven rare dingen die Duo 50 ladertjes.
Moge heren.zo gister een op nieuwe camping aangekomen.8 van die 10 camping gasten is nederlander. we zitten in de buurt van perpignan. heerlijk weertje. straks ff kijken in de buurt of we kunnen raften. en mooie van deze campif is dat we gratis wi-fi hebben.
Voor de werkers,sterkte voor vandaag,en voor de vakantie gangers nog een fijne fapkanzie.
Groetjes uit het zuiden.
cap = startklaar
cap in de tuin vastzetten aan dik touw
cap zo starten gaat
ff vastleggen in da boxanders is het niet gebeurd
![]()
Kijk je uit voor je handjes? Is wel iets meer geweld dit, dan die kleine methanol motortjes..
op het veld maar is doen met deskundige vliegers .