Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niets laatste, gewoon echte mannen die niet piepen maar gewoon lekker in het zonnetje genieten van de hobby en het lekkere weer. Beetje vliegen, beetje ouwehoeren, beetje knutselen (die heli gasten dat is) en natuurlijk gewoon genieten van de zon.

Straks schaap tussen brood laten proppen en schaap met brood en al verdrinken in de saus om vervolgens kannibaal te spelen. Dan lekker alles wegspoelen met flink bier op de feestweek. :celebrate: Echt een rot vakantie zo. :nooo: :rolling:

Was vanmiddag inderdaad erg lekker oo het veld ;-)

Maar natuurlijk lag er weer werk op mijn machine toen ik terug was :-(

MAARRRR ..........NU ......... HEEFT Siggy VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Oh ja, ik weet niet wie er maaidienst had. Is niet meer nodig, heb dat al met de Monsun gedaan. :?

monsun_langgras1.jpg

monsun_langgras2.jpg

@Siggy: Je moest zeker nog nablijven van de baas? We hebben je niet meer terug gezien. :? Of moest je meehelpen tutten met Silly (zoals op twitter stond) :mrgreen:

Zoals vermeld in mijn posting ;-) ;-)

**** BIERTJUHHHZZZZ......... :-) ;-)

Oh ja, ik weet niet wie er maaidienst had. Is niet meer nodig, heb dat al met de Monsun gedaan. :?

Ene Martin K. maar die is op vakantie dacht ik :hammer:

Volgende week ga ik weer maaien, dan neem ik André B. zijn dienst over :yes: So don't blame me :nooo: ;)

Laatst bewerkt:
Siggy: Lekker man dat je vakantie hebt, geniet er van :yes: Zal wel gaan lukken op ohh, ohh, Rhodos :wink:
Ik mag maandag weer beginnen, op zich heb ik nog geen tegenzin :nooo:

zo, inpakken gaat,
Vandaag nog even genoten van het mooie berglandschap.
Zal het gaan missen die mooie blauwe luchten en lekkere temperaturen....

Morgen weer op reis, back home... :-?

Ik zei de gek heb hem geruild met burp,maar moet het wel een beetje droog zijn anders rag je het hele veld naar de kloten en de maaiert vind dat ook niet fijn.
Is geen verwijt hoor. :nooo: Meeste groen zit nu op de Monsun. ;) En dat je nu met de maaier niet op het veld wil zijn, is heel begrijpelijk. Achteraan is het weer prima watervliegen. 8O :lol: Ouderwets splash'n'bash. ;)

MAARRRR ..........NU ......... HEEFT Siggy VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)

ik zeg , felici met verganzie , je hebt het verdiend ,na al dat gebuffel bij je baas ;) , zondag naar grieksland ?
Niets laatste, gewoon echte mannen die niet piepen maar gewoon lekker in het zonnetje genieten van de hobby en het lekkere weer. Beetje vliegen, beetje ouwehoeren, beetje knutselen (die heli gasten dat is) en natuurlijk gewoon genieten van de zon.
moet je ook lekker doen genieten ! , ik moest gewoon werken ,dus geen gevlieg dan ,volgens mij mag je maar tot 18;00u brandstof vliegen , dus heeft het voor mij geen zin lijkt me ;)

ik ga pas weer vliegen als het leuk weer is en er ook ervaren bigscales vliegers rondhangen , dan lekker vliegen met de xtra en de cap en evt Extra .

op de vibro/se/madness ben ik even uitgekeken , geen zin an .
Morgen weer op reis, back home... :-?

aan al het moois komt weer een eind , je mag vanaf maandag weer lekker een jaartje stoffig kantoorhangen , fijn he !! :p

Siggy: Lekker man dat je vakantie hebt, geniet er van :yes: Zal wel gaan lukken op ohh, ohh, Rhodos :wink:
Ik mag maandag weer beginnen, op zich heb ik nog geen tegenzin :nooo:

We gaan lekker genieten ;-)

ik zeg , felici met verganzie , je hebt het verdiend ,na al dat gebuffel bij je baas ;) , zondag naar grieksland ?

moet je ook lekker doen genieten ! , ik moest gewoon werken ,dus geen gevlieg dan ,volgens mij mag je maar tot 18;00u brandstof vliegen , dus heeft het voor mij geen zin lijkt me ;)

ik ga pas weer vliegen als het leuk weer is en er ook ervaren bigscales vliegers rondhangen , dan lekker vliegen met de xtra en de cap en evt Extra .

op de vibro/se/madness ben ik even uitgekeken , geen zin an .

aan al het moois komt weer een eind , je mag vanaf maandag weer lekker een jaartje stoffig kantoorhangen , fijn he !! :p

Grieksenland is TOP !!! ;-)

wellicht morgen nog ff vliegen ?

We gaan lekker genieten ;-)

Grieksenland is TOP !!! ;-)

wellicht morgen nog ff vliegen ?

ligt uiteraard aan het weer ,en ik zit weer in werkmodus , dus in het weekend weer langs klussen voor werkopname .
morgen moet ik om 10;30 in amstelveen zijn ,ben rond 12;00u weer terug , dan ligt het eraan wie gaan vliegen , want ik wil maar 1 ding , de xtra vliegen ! ;)

Hopla, om de tijd te doden de Monsun wat hoger op de pootjes gezet. En de Sleurphira voorzien van een nieuwe 80A regelaar. Doet het ook weer. Twee vliegers vliegklaar. Nog even twee servo's in de Blizzard plakken, gaat die ok nog eens vliegen.

Daarna nog even een paar pintjes halen op het feest in 0251. :banana:

Zo , ook weer thuis. Was gezellig vanmiddag op het veld. Raptor FBL compleet afgesteld. Vliegt helemaal super. Motor loopt ook goed. Dus nu alleen nog leren vliegen, want anders lijkt het nergens op. :D

Net lekker uit eten geweest bij de Waterakkers in Heemskerk. Lekker een portie SpareRibs. Nu nog FF genieten van het mooie weer met een drankie in de tuin.

Morgen eerst met Bryan voetballen en na de training nog even met het team nieuwe voetbalschoenen uitzoeken. Het hele team krijgt een paar nieuwe van de sponsor. Best goed geregeld dus.

@Siggy,

Misschien tot morgen en anders een fijne vakantie.

Zondag naar de RTL GP in zandvoort met Bryan. Daar komen we Erik3D ook nog tegen , want die gaat ook.

*Gaat de HexCopter afmaken............*

Nou, mooi kudt. Kan junkie weer niet vliegen omdat Erik3D er niet is. :rolling:

snap je nou waarom ik een beetje gek word van die hobby , het is komkommertijd en altijd pleurisweer , dus de vliegkansen voor junkie zijn nihil .
ik kan gerust gaan vliegen met de xtra , alleen wil er even een pro bij hebben indien het landen niet lukt , wel een fijn idee :idea:

en ja , ik klaag de laatste tijd , dit omdat ik ontevreden ben over mijn levensstijl en mijn verslavingen zoals roken ,drinken (al zijn het maar een paar pintjes per dag ) , teveel eten ,en dus vooral die verkeerde tussendoortjes .

dus niet lekker in je vel zitten , dikker worden enz .

patronen doorbreken is best lastig ,maar ik zal binnenkort radicaal om moeten , want dit zuigt .

ben niet heel ongelukkig ,maar heb eigenlijk ook geen levenslust , dus een soort van afgevlakt . dus ook minder fut om iets leuks te ondernemen .
uiteraard heeft de dood van mijn pa en de nasleep hier mee te maken .
was gewoon een zeer verrot pleurisjaar voor me !

vroeger kon ik als uitlaatklep nog wel eens vliegen , maar dit lijkt de laatste tijd onmogelijk door het weer /wind /regen/en lage veldbezetting .

dus opzoek naar een gezonde uitlaatklep , dwz sporten/ zwemmen /tha gym , maar dan kom ik weer terug op patronen/gewoontes doorbreken,eenmaal doorbroken zal het wel goed aan voelen , nu de stap nog zetten .
En na een dag schilderen sta ik ook niet bepaald te springen om actief te gaan lope lege zijn :)

bovengenoemd dus de reden dat ik zo'n zeiksnor ben ;)

Maar ik werk eraan , en junkie gaat en moet om .

In de tuin is het eigenlijk prima te doen. PB met de heli van Tito de deur uit gewerkt (heb gewoon saai gedaan ;)). Ik ga lekker een bakkie pleur nemen en in de tuin blijven zitten. Mij om het even of ik dat ik mijn achtertuin of in een weiland voor mijn tent ver weg doe. Hier wordt ik tenminste niet opgevreten door muggen. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back