PH-ILS
Forum veteraan
yep en gelijk maar een samsung led televisie
kost weer een hoop nou maar gouw weer hobby centen aanvullen![]()
Nu kun je wel lekker simmen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
yep en gelijk maar een samsung led televisie
kost weer een hoop nou maar gouw weer hobby centen aanvullen![]()
heb er nog eens ff over zitten nadenken
maar ik de toch wel dat jou uitlaat teveel tegendruk geeft.
daardoor zuigt de motor ook niet meer aan.
vandaar ook dat je de hoofd sproeier ook max kan opendraaien.
m,vg marcel
heb er nog eens ff over zitten nadenken
maar ik de toch wel dat jou uitlaat teveel tegendruk geeft.
daardoor zuigt de motor ook niet meer aan.
vandaar ook dat je de hoofd sproeier ook max kan opendraaien.
m,vg marcel
Wie vliegen straks?
Ik ga zo even lekker vliegen![]()
+1, er zit ergenst een verstopping in, of heb je de pakking set verkeerd gemonteerd? :?kan , kan ook de carb zijn zoals krissie zegt , die kleine klote kanaaltjes zitten wellicht dicht , de carb ligt nu ontleed in een glaasje nitro , straks ff blaaskopje erop .
conclusie ; ik denk de carb , en anders is het de uitlaat .
het gaatje wat door de cilinder loopt en door het spruitstuk heen (wat werkt als een pomp) die werkt prima en is open .
+1, er zit ergenst een verstopping in, of heb je de pakking set verkeerd gemonteerd? :?![]()
@ junkie, Mocht je toch besluiten een andere te kopen neem ik deze wel van je over,heb nog een mooie dubbeldekker waar hij wel op past.
Ik denk dat ie gewoon niet genoeg sap kan aanzuigen ,hebie drukvulling?Pijpjes in da tank misschien verrot,pijpjes te klein etc etc daar moet je gaan zoeken.
Maak eens een losse tank boven op da plane, met goede slangen en kijk dan eens wat ie doet.
hebben ze bij rijkhoff gedaan , die man leek er wel verstand van te hebben
Ik denk dat ie gewoon niet genoeg sap kan aanzuigen ,hebie drukvulling?Pijpjes in da tank misschien verrot,pijpjes te klein etc etc daar moet je gaan zoeken.
Maak eens een losse tank boven op da plane, met goede slangen en kijk dan eens wat ie doet.
Zie je wel, brandstof zuigt (niet in dit geval). :rolling:
Ik weet niet of de constructie gelijkwaardig is aan de 603/803 maar het membraam past op twee manieren, er is er maar één de juiste. Verkeerd om lijkt alles goed alleen is geen ruimte in de ontluchtingsopening. Hierdoor werkt de membraampomp anders gewoon helemaal niet.
Hier een plaatje van de gewone Walbro van de Baja. Let op het gaatje aan de kant van de stelschroeven. Deze moet dus open zijn en overeenkomen met het gaatje in de deksel (deksel kan ook van blik zijn als er geen handpomp op zit). Het zand hoort er natuurlijk niet te zitten.
![]()