Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, ik zal morgen ff googelen voor je, maar ik denk dat de combi wel klopt!

Ik heb nog een aantal nieuwe walbro's liggen, moeten we volgende week maar ff kijken of we die er even op kunnen freubelen...( er zijn veel verschillende soorten en maten..)

goed plan ! ;)

Jij hebt vliegangst maar wij hebben angst als je vliegt :mrgreen:

en terecht ;)

ronald ; welke benzine motor kan er nog meer op de cap21 ?

moet dat een 38cc zijn , of mag het ook een lichter blok zijn kwa cc's ?

de walbro op mijn DA 50 R blok ziet er een stuk vernuftiger uit , lijkt ook wat groter dan die van de cap , ook met mooie kelk erop .

en tikkie lopen :p

Gister avond met Ragger in IJmuiden

Vetttt filmpje, chill muziekje ook trouwens :yes:

Dit is trouwens ook slordig ...

foutmelding.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi filmpie nickos ;)

nou iedereen fpv vliegt zien we steeds weer hoe mooi ons landje is ;)

zo , druk met de Extra , wellicht kunnen we hem donderdagavond ff maidenen .
of zijn jullie dan allemaal al naar LERTHE ? :mad: , beetje naar stomme modelletjes gluren die je zelf niet betalen kan ! ga toch zelf vliegen !! :p

Thanks, volgende x met zo'n grote boot de haven mee uit vliegen :)

@Junkie, ik ben het weekend ook thuis, kan niet mee naar Lehrte, ga dus ook hier fladderen...

ps. eerste dag weer vroege dienst...puf kreun, wat is dat vroeg zeg....

Goeiemoggel

Even mijn ontbijtje wegwerken en dan maar weer werken :yes:
Nog 2 nachtjes en dan naar Lehrte :banana:

Weersverwachting Lehrte

fuck lehrte !

wel lekker weer aankomend weekend , maar dat geld ook voor nederland ;)

zaterdag gezinsdag , zondag lekker vliegen .

morgenavond voorspellen ze onweersbuien na een klam dagje , dus maar even zien of de Extra los kan .

zo , ook maar weer werken gaat , gaat idd moeizaam , ik begin tegenwoordig pas om 10;00u , moet nog even wennen aan vroeg op ;)

@junkie: Gezien wat je nu al gedaan en geprobeerd hebt en wat ik met de Baja blokjes heb ervaren, weet ik eigenlijk wel zeker dat de oliekeerringen op de krukas versleten zijn. Lekkage is minimaal, bij lage toerentallen speelt het geen rol, maar bij belasting van de motor is alle fut er uit. Als je die gaat vervangen gelijk de lagers en de carterpakking vervangen. :yes:

Zo, Nijsie is ook weer terug in nederland. zuid frankrijk is echt de moeite om heen te gaan.echt mooi weer en altijd warm.tot morge op de pub ofzo. spullen uit gaat pakken en in de wasmachine stoppen.

@junkie: Gezien wat je nu al gedaan en geprobeerd hebt en wat ik met de Baja blokjes heb ervaren, weet ik eigenlijk wel zeker dat de oliekeerringen op de krukas versleten zijn. Lekkage is minimaal, bij lage toerentallen speelt het geen rol, maar bij belasting van de motor is alle fut er uit. Als je die gaat vervangen gelijk de lagers en de carterpakking vervangen. :yes:

Misschien heb je gelijk ,al zie ik nergens verse lekkage sporen.

Maar wel leuk om het blokje ff open te schroeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back