Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleur..

Het is ook maar voor een paar seconden... staat er de wiki :-)

"De paring bij leeuwen duurt maar een paar seconden..."

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1607983

k51.jpg

Laatst bewerkt:
Duidelijk geen koning als het op sex aankomt dus. :(

Gewoon akelig heet hier op het terras van de Artis. :zon: Apen hangen in het klimrek. Errug vervelend, vakantie in eigen land. :nooo: :thumbsup:

middag mannen alles goed, hier in FR plaats Die wel 32 gr erg warm :zon: :D we zitten onder de boom met een biertje,:proost: het wordt redelijk weer in NL lees ik .;) ik kom af en toe op de site om naar jullie geneuzel te lezen, maar ik lees het al geen echt vlieg weer is.:rolleyes: ik hoop voor jullie dat het snel opknapt.

oke lekker voor jullie :p hier in de avond totaal geen wind en iedere dag tussen de 28 en 32 graden:D we zitten aan de drome of we zitten in de drome om aftekoelen (ik dan ) mijn vrouw heeft een policlinische (weet niet of het goed staat) behandeling gehad:bad-words: en we zitten vast op de kamping ivm wondverzoriging, kom pas over 1 1/2 week thuis:rolleyes:

hoe kom je daar nou bij Joop. Het is prachtig vliegweer.

ja, wat lul je nou chocotof ?

vorig weekend het hele weekend gevlogen , en deze hele week is prima , met in het weekend precies het zelfde weer als in fransenland . :zon:

niets te klagen ;)

dus ga jij je maar vervelen in fransland ,gaan wij lekker vliegen :p

Duidelijk geen koning als het op sex aankomt dus. :(

Gewoon akelig heet hier op het terras van de Artis. :zon: Apen hangen in het klimrek. Errug vervelend, vakantie in eigen land. :nooo: :thumbsup:

klopt ,erg warm , zit bij je om de hoek , in de henri polak laan ,de straat recht tegenover de ingang van artis , daar waar mijn mutti woont .

stond een heerlijke lange rij tot ver buiten artis zag ik :)

ja, wat lul je nou chocotof ?

vorig weekend het hele weekend gevlogen , en deze hele week is prima , met in het weekend precies het zelfde weer als in fransenland . :zon:

niets te klagen ;)

dus ga jij je maar vervelen in fransland ,gaan wij lekker vliegen :p

vervelen doe ik niet hoor genoeg voor mijn te doen :bye:

klopt ,erg warm , zit bij je om de hoek , in de henri polak laan ,de straat recht tegenover de ingang van artis , daar waar mijn mutti woont .

stond een heerlijke lange rij tot ver buiten artis zag ik :)
Met een jaarkaart weinig last van die files. :D ;) Zo makkelijk als je kinderen de weg kennen. Die zie je af en toe voor wat eten en drinken. Zelf lekker terrasje hangen, gratis wifi bij de restaurants. The good life, fuck het vliegen. :lol:

vervelen doe ik niet hoor genoeg voor mijn te doen :bye:

neehoor , prima toeven daar , ik weet er alles van :D

als je echt van holland houd is vakantie hier wel leuk mits mooi weer , maar als je naar frankrijk of italie gaat ben je er echt even uit , niet de sleur van thuis waar alles gewoon doorgaat , want dat vind ik meer lekker vrij zijn en niet hoeven werken , maar dat heet geen vakantie .

dus vakantie heb ik dit jaar echt gemist , en zal die fout niet meer maken de komende 3 jaar ! ;)

mwha , maar weer een jaartje wachten :|

ps ; bij mijn zus( bloemenrivera) is het momenteel 40 graden :eek: , dat is ook weer iets te warm , maar als je daar niet hoeft te werken kun je lekker strandhangen met een lekker briesje erbij :p

Met een jaarkaart weinig last van die files. :D ;) Zo makkelijk als je kinderen de weg kennen. Die zie je af en toe voor wat eten en drinken. Zelf lekker terrasje hangen, gratis wifi bij de restaurants. The good life, fuck het vliegen. :lol:

jij verveelt je , want je zit op het forum ;)

ik zeg proost !! , ook weer lekker thuis in da tuin te bakken :p

ik denk dat ik volgende week maandag weer echt ga werken , deze week geen zin an en een beetje klooien en wat vliegen , en de hele zonnige dagen met het gezin weg ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back