Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , even een zenoah 26cc opgepikt bij rob , uiteraard voor een zeer net prijsje ! wel de bobine versie , dus kan omdat hij nieuw is wat lastiger starten in het begin , ach we zien het wel ;)

26cc lijkt mij en rob ook ruim voldoende voor de cap21 , en bovendien kan hij ook gebruikt worden op andere toekomstige kisten .

geen gevlieg straks op de deze zonnige tropische dag volgens knmi :rolleyes:

v/h weekend ook weinig vliegen , zaterdag gezinsdag , zondag heb ik floor , dus weer vliegen over ruim een week :( zondag lekker de cap vliegklaar maken

veel plezier in lehrte allemaal .

Laatst bewerkt:
he amigo !!

geniet ervan , en trouwens best lekker een windje bij 35 graden , anders word het echt te heet ;)

en de mite kan prima vliegen op grieksland met wk 4 ;)

junkie is inmiddels al bigscale vlieger , misschien deze week de Extra los , prima vliegweer sinds je dit land verlaten hebt ;)

grtz junkie , doe ook sil da grtz ;)

Groeten gedaan en grtz terug :D

*niet voor niks 16 jaar gewacht heeft met die stap :rolling:

Ahhh, wat zeg ik nouuuu toch weer :mrgreen:

p.s.

Veel plezier daar sig&sil !!

LOL ;)

Wat een gezeik over het weer weer,lekker terug uit limburg.3 weekjes geweest waarvan 2,5 week gewoon lekker weer zo rond de 20 a 21 graadjes warm zat voor Snoeksel.Een halve week wat minder,voor de rest stop nou eens met zeiken over het weer hier of anders lekker emigreren en anders je kop houden of lekker Siggy achterna de werkloze grieken nog meer sponseren. :yes::yes::yes::yes:Zo nu lekker richting de :x-mas:

Had ie maar meegegaan, was ie niet zo sjaggie meer geweest :cool: ;)

Dan had je zeker een black out een dag of 2 lang ;)

Whahaha, dat lijkt mij ook, zo snel heb ik het ook nog nooit meegemaakt ;)

* Vandaag weer een heerlijk dagje hier, best vervelend om ' s morgens om 11.00 uur al aan het bier te zitten :D

Had toch de Funjet mee moeten nemen, ruimte zat hier op het strand :cool:

Denk alleen niet dat het toegestaan is, gezien wij hier nog geen 5 kilometer van het vliegveld afzitten en de Bigscales dus zeer laag overvliegen :evilbat:

Nog maar even een biertje pakken en zometeen weer heerlijk het buikje volvreten ;)

Oant Moarn :D

Vinnie, je canopy houders zijn klaar. is mooi geworden was heel weinig werk. Geen clipjes maar duimschroeven die je met de hand erop draait. Veel beter.

oke maar dan kan ik niet vliegen als mn duimen aan de schroeven zitten:rolleyes:
hahahhaha
alvast bedankt voor de service :-D
zal dinsdag wel worden want ben van t weekend er niet
effe me eigen volvreten onder t genot van een vliegtuigje een biertje drinken
hoelaat gaat ieder vertrekken morgen richting lerthe??????

Vinni, phil en ik vetrekken rond 2 uur smiddags. weet niet wat marcel en frank doen.

marcel net gesproken maar weet niet hoelaat frank klaar is
kan 1 uur zijn kan 5 uur zijn
denk zelf ook rond 1 uur weg terijden kunnen we nog om 6 uur pizza eten
zn grote

Dj Fris bedankt voor de linkjes man:thumbsup: alleen wel jammer dat ik geen flybarred heli heb. :(

Huuuhh......HN7100 setje is toch voor de flybarless set.
Nou anders even mee retour nemen zeg ik.

Vanmiddag even bij mij op het veld de Raptor getest. Alles weer prima in orde. Motor draait weer op volle toeren. Probleem zat in de hoofd tank. Clunk slangetje was net kaugom geworden en en zaten scheurtjes in.

Daar blijkt maar weer dat dit soort dingen toch eens per seizoen vervangen moet worden.

Vanavond nog FF naar de club. Vliegen gaat hem niet worden met het natte veld.

Hehe jongens, ik begon dat slechte weer alweer te missen... gelukkig is het er weer :banana:

Morgen naar Lehrte toe, het schijnt daar subtropisch warm te worden met een lage luchtvochtigheid... bah :celebrate:

@ Nijsie: wat voor pintjes heb je gehaald :wink:

Tot straks op da pub

ja:P, krijg elke keer een melding van die lader van over voltage, maar dat is van 4 van de 6,accu's. me vader denkt dat me lader verkeerd ingesteld staat. misschien kun even kieken wat er aan de hand is.:pim:
Klinkt als verrotte accu's met een te hoge impedantie of gaar verloopje voor de balancer. Neem maar mee, kijken we vanavond even... :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back