Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben me hok aan het opleuken.Ik heb als muziek Rod Mckuen opstaan die man is geniaal gooi er maar ff een Jim Crose achteraan.

ik heb nu het nieuwe zenoah blok op de cap gebouwd , allemaal netjes , en alles zit goed , maar ik snap er niks van hoe ik de gaskabel op de walbro moet aansluiten aangezien de hevels van de walbro haaks op de gaskabel staat , dus kan hem er niet even met een linkje inklikken :confused:

iemand een idee hoe dit aan te sluiten ?

zal zo ook ff googlen

ik heb dit blok en uitgevoerd zoals op de bovenste foto , als je onderaan kijkt zie je het haakse spruitstuk , dan zit de gashevel wel goed . voordeel is dan ook dat de carb inlaat aan de binnenzijde v/d motorkap zit
Titan ZG 26SC

ik heb nu het nieuwe zenoah blok op de cap gebouwd , allemaal netjes , en alles zit goed , maar ik snap er niks van hoe ik de gaskabel op de walbro moet aansluiten aangezien de hevels van de walbro haaks op de gaskabel staat , dus kan hem er niet even met een linkje inklikken :confused:

iemand een idee hoe dit aan te sluiten ?

zal zo ook ff googlen

Doe eens een fototje schatje ?

Hihi :p

110816_97351_bancomicsans.jpg

Alle buitenlandgangsters vergeet hullie plaksnor niet. Was wel erg lachen gisteren. :lol:
dolf.gif
;)

Ikke lekker bigscale vliegen vandaag. Kijken of het lukt om nog even te zwaaien. :bye:

zo gistern nog effe op de club geweest en idd weer veel gelachen
de heli staat er bijna klaar voor mn dank aan jasper en pieter
hoop niet dat we zulk weer krijgen als in belgie gisteren avond
maar heb er wel veel zin in

sleur ook veel plezier met t echte vliegen
vindt dat erg gaaf alleen helaas niet weggelegd voor mij

@ de rest een fijn weekend en houd ze heel

Joh Junkie... ga je dat wel redden allemaal met een 26cc? Er zat toch een 36cc op ofzo?

er zat een 38cc op , maar die had halfgas al genoeg power .
rob vliegt met een 20cc een piper van 2.60M en die vliegt er prima mee , en weegt ongeveer het zelfde .

de cap is 2M , de lengte 1.60M

en is het niet genoeg gebruik ik het blok weer voor wat anders ;)

Doe eens een fototje schatje ?

zal straks ff doen ;)

allemaal veel plezier met wat jullie ook gaan doen ;)

ik ook druk met van alles en nog wat , heel misschien zondag ff vliegen , maar ik ben de oppas ,dus kweet nog niet .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back