Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Guttemorgen!

@Satstok, zal de koffie klaar zetten.. Ik duik nu even de douche in. Ben ik ook weer fris en fruitig :D

En wie zijn disc denken jullie dat hier vliegt ? Waar alle anderen achter aan Raggen :-)

H-City Foto Galerie: Bild anklicken, um das Fenster zu schließen!

De pagina van afgelopen weekend video and photo
h-city Großmodellflugtage Lehrte Spezial

Het is dat ik beter weet, maar ik zou zweren dat t een broer van me zou zijn...

secondme.png

Gekloonde FunJet maar wel met betere koeling op de motor: Kuch, kuch... 8) Nu nog vanuit Duitsersland leverbaar, dan gaat Sleur wel weer een FlutJetje nemen. :yes:

Wel geinig inderdaad, een airscoop, eigenlijk een goed idee dat al op de bestaande fuckjet toe te passen :yes:

Over Hobbyshitty gesproken ....

Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.
We are glad to tell you that the investigation for your parcel has been completed and DPD would take responsibility for your parcel. As compensation, please let us know whether you want us to resend the parcel or get store credits/refund.
Sorry for the inconvenience.

*ahum*

Dus als compensatie kan ik datgene wat ik besteld en betaald heb alsnog geleverd krijgen :hammer:
Goh ..... :nooo:

Gekloonde FunJet maar wel met betere koeling op de motor: Kuch, kuch... 8) Nu nog vanuit Duitsersland leverbaar, dan gaat Sleur wel weer een FlutJetje nemen. :yes:

Leuk dingetje... Maar heb deze zien liggen in de oude store van mrhobby.nl. Zag er geinig uit, maar had al een funjet.
Kan ze nu niet vinden op zijn site. Ik zou zeggen, waag er eens een belletje aan. Wie weet heeft ie hem nog liggen.. dan hoef je hem ook niet in DE te kopen ;)

Wel geinig inderdaad, een airscoop, eigenlijk een goed idee dat al op de bestaande fuckjet toe te passen :yes:

Over Hobbyshitty gesproken ....

*ahum*

Dus als compensatie kan ik datgene wat ik besteld en betaald heb alsnog geleverd krijgen :hammer:

please let us know whether you want us to resend the parcel or get store credits/refund.

of of that is

Gewoon een resend. Als over 2 maanden je doosje alsnog boven water komt, bezorgen ze die waarschijnlijk ook nog een keer. 8) :D Maar HK treft geen blaam, wel die prutsers bij de DPD. Had even zo goed PostNL kunnen zijn alleen was het traceren dan op een drama uitgelopen doordat ze van die ingehuurde Noord-Afrikanen ien hoen eiken boessies rond laten rijden. Die donderen het ergens neer en zetten zelf een handtekening als zijnde afgeleverd.

hallo mannen weer met zijn alle aan het site lullen:) dus weer slecht weer daar,mijn laatste weekmet mooi weer34gr:) kom voor het weekend weer thuis:-? jammer voor jullie maar dan ben ik er weer,.
@ronald R ben je weer gewend in koude kikkerland:D

zo alles weer gelezen ga terug naar de caravan een biertje schoren zie (lees) jullie nog wel en anders tot dinsdag:( dan weet ik dat er 3 1/2 weken om zijn :evilbat:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back