Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan er gelukkig tegen: Tent, bier, bbq en zonnetje (20 graden en windstil). Wat een rotgedoe, kamperen in nederland. En de vooruitzichten zien er voor de komende dagen nog beter uit. :thumbsup:

wissenkamperen.jpg

Ik kan er gelukkig tegen: Tent, bier, bbq en zonnetje (20 graden en windstil). Wat een rotgedoe, kamperen in nederland. En de vooruitzichten zien er voor de komende dagen nog beter uit. :thumbsup:

wissenkamperen.jpg

ahrrrggg , bespaar me de foto's , en de zogenaamde voordelen van cramperen in holland , want die zijn er niet , en in de nacht weer alles klam en vochtig , acute reuma , verkoudheid , schrale ster v/d ontregelde stoelgang :???:

nee , doe mij maar een hoteletje of anders camperen in frankrijk of italie ,dat gaat ook nog wel :yes:

veel sterkte daar , heb je toch nog 3 dagen droog weer gehad in je flapkanzie , v/h weekend komt uiteraard de regen weer om de hoek kijken :???: logisch ook ;)

Skilder word je niet zomaar op MSN Video

Zo gaat Junkie ook naar boven,met zijn collega om zijn buiten kozijntjes te skilderen

wauw ! dat is echt snel ! :D

neehoor , ik bouw liever een steiger op ;)

siggy ; misschien toch vrijdag ff veldhangen ? lekker zonnetje erbij ,zonnebrand mee ! weinig wind ,
en in het weekend hebben ze het weer over regen , dus er nu maar eens van nemen !

we lopen vrijdag een beetje vast op de klus omdat ik niet vlak voor het weekend de steiger aan de voorzijde wil opbouwen (wegens inbraak enz )

goede reden om vrij te nemen dus ,en ik vind 4 dagen werken per week wel genoeg ook ;)

ik kan nog niets beloven ,maar ga mijn best doen

wissenkamperen.jpg

Lullig tentje heb je.. Had toch wel iets meer status verwacht bij jou.. :yes:

ahrrrggg , bespaar me de foto's , en de zogenaamde voordelen van cramperen in holland , want die zijn er niet , en in de nacht weer alles klam en vochtig , acute reuma , verkoudheid , schrale ster v/d ontregelde stoelgang :???:
Je kan zo een bejaardentehuis in met je kwaaltjes. Je bent geen kampeerder. En met een goede (voor)tent wordt er helemaal niets klam en vochtig. :nooo: Reuma geen last van. Verkouden wordt je toch wel en loop je niet specifiek op/door de camping op. Vers eten en een goede bbq en geen enkel last van aandoeningen. Je bent echt niets meer gewend. ;)

Lullig tentje heb je.. Had toch wel iets meer status verwacht bij jou.. :yes:
Uh, de achterste is van mij (lxb is 5x3,5m binnenoppervlak, voortent 3,5x3,5m, de op een na grootste De Waard tent, 46kg aan tent en toebehoren :D). Voorste tentje is van mijn ouwelui, moeten in die kleine auto/cabrio passen hè. ;) Alle luxe weer mee als koelkast, Senseo, luxe kampeerstoelen etc. Met wat proppen paste het allemaal in de auto zonder aanhanger (wel met skibox).

Ja maar volengs mijn hebben ze lekker gegeten, zo te zien met de cadak daar kun je lekker eten mee berijden nietwaar sleur:D pretige vakantie verder en hoop voor jullie goed weer:wink:

@Siggy: Als "papa" het een leuk speeltje vindt, dan was het trouwen een moetje of excuses. Maar ik mag je dus wel feliciteren met jullie aanstaande ouderschap? :yes: :thumbsup:

Je kan zo een bejaardentehuis in met je kwaaltjes. Je bent geen kampeerder. En met een goede (voor)tent wordt er helemaal niets klam en vochtig. :nooo: Reuma geen last van. Verkouden wordt je toch wel en loop je niet specifiek op/door de camping op. Vers eten en een goede bbq en geen enkel last van aandoeningen. Je bent echt niets meer gewend. ;)

Uh, de achterste is van mij (lxb is 5x3,5m binnenoppervlak, voortent 3,5x3,5m, de op een na grootste De Waard tent, 46kg aan tent en toebehoren :D). Voorste tentje is van mijn ouwelui, moeten in die kleine auto/cabrio passen hè. ;) Alle luxe weer mee als koelkast, Senseo, luxe kampeerstoelen etc. Met wat proppen paste het allemaal in de auto zonder aanhanger (wel met skibox).

hoezo wordt junkie rc oud:confused:;)

Ja maar volengs mijn hebben ze lekker gegeten, zo te zien met de cadak daar kun je lekker eten mee berijden nietwaar sleur:D pretige vakantie verder en hoop voor jullie goed weer:wink:
Nope, geen Cadac voir deze jongen. 65 jaar geleden is er genoeg vlees vergast. Ik bbq alleen op echte houtskool. De bbq is een simpel "kogeltje" van 15 eypo bij de Praxis. Aan het eind van het weekend zo de container in, scheelt weer ruimte. ;)

Ja dat is waar, ik neem hem altijd wel mee om te bbq en normaal eten te bereiden en dat bevalt uitstekend enne ik heb een sleurhut dus dan gaat het makkelijker:D

Mobiele dekking hier in Nergenshuizen is klut. Alleen met T-mobile soms traag HSDPA, met Vodafone en KPN alleen maar nog trager GPRS. En ik ga geen 20 rupo betalen voor een WiFi verbinding in alleen het restaurant. Blijf toch.een.Hollander. :mrgreen:

Whaha.en maar volhouden he?

@Junkie

Gezellig man.hoop dat het lukt ;-)

ik ook ;)
ff lekker met de vette xtra knallen ,en als er nog een pro komt dan kan de extra ook mee .

hoezo wordt junkie rc oud:confused:;)

echt wel ! mijn hele lijf doet pijn na 4 dagen steiger klimmen en skuren en skilderen :(
is kwa zwaarheid hetzelfde als kamperen in holland ;)

Nope, geen Cadac voir deze jongen. 65 jaar geleden is er genoeg vlees vergast. Ik bbq alleen op echte houtskool. De bbq is een simpel "kogeltje" van 15 eypo bij de Praxis. Aan het eind van het weekend zo de container in, scheelt weer ruimte. ;)

ik had op de campif supermarkt zo'n wegwerp bbq gekocht ,werkt ook prima , duurde wat langer voordat de kolen goed heet waren , maar je hebt dan toch de tijd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back