Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mobiele dekking hier in Nergenshuizen is klut. Alleen met T-mobile soms traag HSDPA, met Vodafone en KPN alleen maar nog trager GPRS. En ik ga geen 20 rupo betalen voor een WiFi verbinding in alleen het restaurant. Blijf toch.een.Hollander. :mrgreen:

op de camping sint maartenzee was de ontvangst redelijk , maar 10 minuten fietsen tot aan het strand was er o,o bereik ,ook niet bellen , en daar hadden veel mensen met verschillende abo's last van .
raar toch ?

Geen ontvangst op mobiel ? praat mijn er niet van ik heb alleen ellende gehad dat de auto stuk was in de bergen in frankrijk wat een drama daar. in de dorpen geen probleemen maar in de bergen gewoon klut.:(

mogge !

lekker grauw/grijs weertje , dus prima skilderweer ;)

ideale omstandigheden zijn voor den skilder ;

geen wind
geen regen
geen zon
en een graadje of 18

gr.junk

Lekker hier....

wissenontbijt.jpg

Morning!!!

Oke, zaterdag zo te zien de beste dag van het weekend. Dan maar even lekker brandstof knallen (en FPV vlieeeeeeeeeeegen).

Trouwens.. vanavond een BBQ party @ Zandvoort. Zat nog te denken om m'n FPV vlieger mee te nemen.. Uiteindelijk niet gedaan, maar misschien is er een FPV gek, die in de buurt gaat vliegen? Let me know, wel even leuk om te gaan kieken :)

Ik kan er gelukkig tegen: Tent, bier, bbq en zonnetje (20 graden en windstil). Wat een rotgedoe, kamperen in nederland. En de vooruitzichten zien er voor de komende dagen nog beter uit. :thumbsup:

wissenkamperen.jpg

Het goede weer dwing je gewoon af. Niet klagen maar ondergaan.

wauw ! dat is echt snel ! :D

neehoor , ik bouw liever een steiger op ;)

goede reden om vrij te nemen dus ,en ik vind 4 dagen werken per week wel genoeg ook ;)

Vind ik altijd meer dan voldoende ;)

middag mannen

wordt en mag er gevlogen worden vanavond:D zo ja dan ben ik er en hopelijk een beetje vroeg:banana:
O ja LMR boren klaar als je vanavond er bent neem ik ze mee

middag mannen

wordt en mag er gevlogen worden vanavond:D
O ja LMR boren klaar als je vanavond er bent neem ik ze mee

neen , ik moet afgelasten wegens te hard gewerkt en er gaarheid opgetreden is ;)

Wie niet op de club :mrgreen:

ikke niet , zie reden hierboven ;)

Vind ik altijd meer dan voldoende ;)

weet ik schatje ;)

heerlijk gewerkt vandaag , de hele week wel , goed verdiend , dus vervroegd weekend verdiend :p

morgen lekker veldhangen en wat vliegen tussendoor
kom ook burp! . gezellig :p

ik neem mee de vibro en de xtra en straks ff lipo's laden voor de mite !

weet niet niet of ik zaterdag kan vliegen , moet nog wat inkopen doen voor het werk maandag en inkopen doen voor de vergaardag van floor voor zondag .
we zien het wel

zo , nu eerst een schulten brau pilsener :D

Klut wil ik de auto pakken om hem in te laden is ie gestolen bij navraag heeft mijn vrouw hem mee naar het werk en die komt pas om 2200 thuis:(:mad::mad::mad: dus ik kan niet vliegen :bad-words::hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back