je bedoelt de funtiger toch ?
oke , its your's![]()
Deuze
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je bedoelt de funtiger toch ?
oke , its your's![]()
Ik heb in Griekenland een villa met 6 ruime slaapkamers tot mijn beschikking. Eigenlijk woont mijn zwager daar (iets met een door de overheid gefinancierde sportschool, personeel en een deel van zijn huis). Op het schiereilandje in Karistos, een uurtje vanaf Athene. Lijkt me een mooie plek voor de kerstvakantie.
loc: Κάρυστος, Griekenland(Κάρυστος) - Google Maps
Is dat een uitnodiging
Gezellliiiiggggg![]()
@junkie je had mij die thundertiger belooft voor de spare parts om die kist gaat het
Ik heb in Griekenland een villa met 6 ruime slaapkamers tot mijn beschikking. Eigenlijk woont mijn zwager daar (iets met een door de overheid gefinancierde sportschool, personeel en een deel van zijn huis). Op het schiereilandje in Karistos, een uurtje vanaf Athene. Lijkt me een mooie plek voor de kerstvakantie.
loc: Κάρυστος, Griekenland(Κάρυστος) - Google Maps
oke , is dat ook een extra dan ?
moet ik hem straks meenemen
tot strakkies![]()
Graag meenemen
Graag meenemen
je gaat dus lekker vliegen ?
er staat weinig wind ,dus ik neem mee de madness om lekker laag prop te hangen , de xtra uiteraard en de SE + de mite , lijkt me voldoende !
ben al druk aan het inladen , ik ben rond 11 uur op das velt
PS ; wil iemand zo'n handmatig brandstof pompje meenemen , mijne ligt nog bij lynx
ik heb ook wel een electrische in de starterkist , maar die gaat erg traag .
er staat weinig wind ,dus ik neem mee de madness om lekker laag prop te hangen , de xtra uiteraard en de SE + de mite , lijkt me voldoende !
PS ; wil iemand zo'n handmatig brandstof pompje meenemen , mijne ligt nog bij lynx
morgen lekker veldhangen en wat vliegen tussendoor
kom ook burp! . gezellig![]()
Druk met voorbereidingen voor Monza. En was even vergeten dat ik bij mijn oude buurman even een nieuwe ketel op ga hangen
Loodgieter, hoosmatroos, buitenboordmotorenreparateur, botenbouwer, het maakt me allemaal niet uit
Nu eerste de caravan naar de stalling, dan aan de slag met de ketel (ketel en spullen kopen)
Vandaag dus onder de pannen.
Brandstofpompje ligt in mijn auto Junkie.
11.00 uur auf das field ;-)
Kris is aan het werk in de buurt van Nijmegen, gaat dus niet vliegen.......hij bedoelde of je hem voor mij mee wilt nemen....
siggy , ik ben een druppel later, ben nog bezig met inladen , ovlof zit bijna vol , zo nog ff boodschapjes doen , zal ook ff iets lekkers regelen voor de inwendige mens( iets met zeer lange bewaardatum ) :wink:
Zie je zo ;-)
Toch geen cake welke tot 2037 houdbaar is hoop ik ?