PH-ILS
Forum veteraan
Is het bij jullie ook nog 19 graden en windstil? Gaat laat worden denk ik. Er is een aanhanger vol bier (was gratis in Maaskantje, die betalen toch nergens meer voor)
Nee, 20 graden en windstil

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het bij jullie ook nog 19 graden en windstil? Gaat laat worden denk ik. Er is een aanhanger vol bier (was gratis in Maaskantje, die betalen toch nergens meer voor)
Ohhh ja, gisteravond de Raptor ook een restyle gegeven. Hij is inderdaad een stukkie knapper geworden.
goeie morgen
hoop ook vandaag effe tevliegen
om 10 uur komt er iemand langs met een trex 600 ruilen voor de 2,2m yak
dan moet ik nog naar Q voor brandstof voor de raptor
maar moet om 3 uur weer thuis zijn want mn vrouwtje heeft vandaag haar vrijgezellen feest
durk druk druk
en morgen weer regen dus moet alles vandaag
wat een stres bij een vlieger tijdens mooi weer
lol , jij hebt altijd wat op mooie vliegdagen :???:
je mag van mij wel wat helimix van Q lenen hoor , is wel 15 % , scheelt je weer een ritje![]()
jep t is niet tegeloven maar ook een verjaardag vandaag maar die skip ik ze kunnen me wat
als ik t niet meer red wil ik wel een paar tankjes lenen 15% is goed
maar hoe laat ben je ong op t veld want moet om 3 uur thuis zijn
ook nog een vergaardag , jij hebt zeker veel vrienden dat je elk weekend vergaardag hebt
ik kan nog niet precies zeggen wanneer ik er ben , heb zelf ook nog een lijstje af te wwerken , en moet nog ff inkopen doen voor zondag en het werk maandag .
ik hoop rond 13;30 op het veld te zijn .
je mag het ook afhalen in 075 , zet ik 2.5 liter voor je klaar
Ikke ook geen vliegen vandaag, ik heb vandaag een kraamfeest in Laren. Duurt de hele middag dus helaas niet naar het veld.
Morgen Ruben z'n vergaardag dus wederom geen vliegen... dinsdagavond dan maar weer
@ Freijn: Lig je al te slapen?
maar moet om 3 uur weer thuis zijn want mn vrouwtje heeft vandaag haar vrijgezellen feest
Goedemorgen!!!
Zo, wat een lekker weertje zeg.. Pff.. Je zal een uurtje in de auto moeten zitten om op t veld te komen.. (ff zien waar controle plaatsvindt)
Nu auto inladen, broodje en een kop koffie achterover mikken en dan naar het veld toe..
Tot straks!
Het is toch haar vrijgezellen feestje? niet het jouwe![]()
ja maar heb nog 2 van die gasten hier rondlopen die niet alleen kunnen zijn
maar kom zo snel mogelijk naar t veld
Tja... dat had je je eerder moeten bedenken dan
Tot straks!! ;-)