Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja....zelf gehoord na de landing op London Heathrow, een dame was al aan de wandel terwijl we nog aan het taxieen waren: please get back to your seat right now ma'am, if the pilot brakes now, you'll be the first 1 to get to the arrival hall without opening the doors..........
Tsja....
Gezagvoerder: "Dames en heren, ik heb twee berichten voor u. Het goede bericht is dat we tijdig gaan landen, het slechte bericht is dat het een noodlanding midden op de oceaan wordt". :lol:
je kan toch de voeding d.m.v. een y kabel met een ander kanaal n:
Oke,dat kan ook ja.
Maar toch vind ik het raar dat je de hoogte roeren wel kan mixen, maar dat je maar 1 roer kan trimmen ,hier heeft futaba toch een steekje laten vallen!
Maar volgens frank kan het wel ,dus wacht nog ff met een dure zender.
Vinnie; ik werk in de buurt van quartel, dus ik regel wel een kannetje voor je
Oke,dat kan ook ja.
Maar toch vind ik het raar dat je de hoogte roeren wel kan mixen, maar dat je maar 1 roer kan trimmen ,hier heeft futaba toch een steekje laten vallen!
Maar volgens frank kan het wel ,dus wacht nog ff met een dure zender.
Geen dank , je hebt al ellende genoeg gehadalvast bedankt
kom er niet aantoe om naar quartel terijden
Kan wel hoor met Futuba, ik heb 6 x trim, die ik naar elk kanaal kan toewijzen... of bedoel je dat niet?
Geen dank , je hebt al ellende genoeg gehad
We hebben het hier over dr t7c
Nieuwere types kunnen het zeker wel ,maar volgens freijn kan de t7c het ook
burp als je eens tijd heb wil je dan de M achter mijn naam weghalen bvd joop![]()
Gaat er nog iemand naar quartel deze weekl
Moet nog 5l helimix 15% hebben
En kom er niet aantoe
Heb de raptor al 4weken maar nog geen brandstof
Ik heb ook tc7 gehad en daar had ik t ook voorelkaar
Had op de extra ook 2hoogte roerservos die ik afzondelijk kom trimmen
Moet kunnen ben er van overtuigd
Als je vanavond naar de club komt kijken we er naar
Even een pb naar Robert sturen.
Ik kan vanavond een bijna vol blik meenemen. Mag je voor een goede prijs overnemen. Zeg maar of je wilt.
Even een pb naar Robert sturen.
Ik kan vanavond een bijna vol blik meenemen. Mag je voor een goede prijs overnemen. Zeg maar of je wilt.
net door weer en wind voor je naar Q gereden , ich bin zeichnas :???:
maar ook dan vind ik motorrijden nog leuk
heb dus 5 liter vers nitrosap voor je (15%)
kon op het werk niets meer doen door de regen .
harry bij Q zei dat het trimmen wel moet kunnen , anders heb je ook niks aan de 5 mix programma's , ik zie dus iets over het hoofd .
en ik bedoel dus het trimmen zodat beide roeren die gemixed zijn up en down getrimmed kunnen worden .
het afzonderlijk trimmen is natuurlijk wel mogelijk ,dat is een eitje .,nogmaals ,het gaat om de trim naast je knuppels ,als ik die nu optrim gaat er maar in v/d 2 roeren omhoog of omlaag , snapie ?
kom je nu mee :???:
zo zie je maar vinnie , zo heb je geen nitro en nu loop je erin over![]()
En zo beland ik in het draadje Zaandam.. zegmaar touw ipv draad gezien het aantal berichten ;-).
Ik ben onlangs begonnen met heli vliegen en vroeg me af of er veel zaankanters zijn die ook vliegen.
Ik heb mijn heli inmiddels redelijk in balans, het hoveren aardig (ahum) onder de knie en nu rijst mij de vraag, hoe en waar vanaf hier...
Ik zoek dus wat geschikte rustige plaatsen om te kunnen vliegen. Zijn er al initiatieven geweest om sporthallen binnen Zaanstad te benaderen? En zo ja, hoe is dat verlopen?
Zo nee, is hier belangstelling voor? Ik rij vaak langs de hallen en zie ze meer dicht als open dus ik dacht wellicht liggen hier nog kansen.
Waar vliegen jullie buiten? Ik heb enkele vluchtjes op het nieuwe parkeerterein bij de karwei erop zitten maar door de 'hoek' zit daar teveel vuile wind. Opzich wel een uitdaging maar....
Groeten,
Martijn
Muhahahahaha :rolling:
kijk toch reactie heheeeeeeeeeeeeehhhhh, welke stad..................?????
kik ook eens op Aero Club Heemskerk groetjes joopEn zo beland ik in het draadje Zaandam.. zegmaar touw ipv draad gezien het aantal berichten ;-).
Ik ben onlangs begonnen met heli vliegen en vroeg me af of er veel zaankanters zijn die ook vliegen.
Ik heb mijn heli inmiddels redelijk in balans, het hoveren aardig (ahum) onder de knie en nu rijst mij de vraag, hoe en waar vanaf hier...
Ik zoek dus wat geschikte rustige plaatsen om te kunnen vliegen. Zijn er al initiatieven geweest om sporthallen binnen Zaanstad te benaderen? En zo ja, hoe is dat verlopen?
Zo nee, is hier belangstelling voor? Ik rij vaak langs de hallen en zie ze meer dicht als open dus ik dacht wellicht liggen hier nog kansen.
Waar vliegen jullie buiten? Ik heb enkele vluchtjes op het nieuwe parkeerterein bij de karwei erop zitten maar door de 'hoek' zit daar teveel vuile wind. Opzich wel een uitdaging maar....
Groeten,
Martijn
Op zich grappig...
maar ik blijf een gruwelijke pesthekel aan pedofielen hebben :???: :nosmile: