PH-ILS
Forum veteraan
pb je zo ff terug, krijg net wat visite aan de deur.....
Zijn kunststof-kozijn verkopers... die had ik net aan de deur. Vriendelijk toegesproken :teacher:, nu komen ze nooit meer terug

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
uhhn net nog niet, nu wel :wink:
was nog 10 pagina's aan het terugbladderen.. Pfffffff, best veel werk :???:
Zijn kunststof-kozijn verkopers... die had ik net aan de deur. Vriendelijk toegesproken :teacher:, nu komen ze nooit meer terug![]()
Kan iemand mij nog helpen met me vraag?
wij rijden al sinds 2005 niet meer
er zijn er nog 2 die rijden , maar heb geen idee waar .
koop een vliegtuig en we leren het je wel, vliegen is ook veel leuker , wij waren immers ook rijders , tot er iemand met een vliegtuig kwam aanzetten , bijna iedereen is over
![]()
wie zit er aan de DB te fucken ?
The database has encountered a problem.
Nog een filmpje van hier :
Hoihoi
Ik heb een vraag, ik ben opzoek naar mede offroad rijders. Of in ieder geval de bekende plekjes om off road te rijden, natuurlijk het liefst in zaantje.
Ik heb namelijk wel het forum doorgezocht maar alles wat ik vond was uit 2005 (deel 1).
Groeten
Hoihoi
Ik heb een vraag, ik ben opzoek naar mede offroad rijders. Of in ieder geval de bekende plekjes om off road te rijden, natuurlijk het liefst in zaantje.
Ik heb namelijk wel het forum doorgezocht maar alles wat ik vond was uit 2005 (deel 1).
Groeten
Hoihoi
Groeten
Maar ik ben een beginner met rijden dus eerst dat intresseloos maken
Sorry btw voor dubbel poste.
Noem dat niet echt een "dubbel" post... Als je op deze manier om aandacht gaat vragen, loop je sterk het risico dat mensen hier je gaan negeren.
En idd.. koop een vliegtuig ;-)
Dat zijn OrnithoptersGoogle is your friend...
Foto of het is niet gebeurd. Je weet tog? :?Nobody fncks with da Siggyman :teacher:
(only Silly)
Zijn dat van die 12V 7Ah accu's? Hoeveel wil je er hebben? Heb ze eventueel ook van 12V 12Ah. Kosten een pintje per stuk.@ ronald-r Panasonic accu is overleden al een andere geregeld via mijn werk, na 10 uur laden 13.6 voltna 1.5 min was de voltage gezakt naar 10.2 volt
ook na nog eens 4 uur laden weer 13.6 volten zakte weer naar 10.1 volt na 2 min,
jammer maar gaat nu naar een bewaarbak chemisch van de gemeente.
12v 12 ah daar heb ik wel trek in, op het werk hebben we 12v 7ah ,en dat pintje kunnen er ook 2 zijn hoor geen probleemFoto of het is niet gebeurd. Je weet tog? :?
Zijn dat van die 12V 7Ah accu's? Hoeveel wil je er hebben? Heb ze eventueel ook van 12V 12Ah. Kosten een pintje per stuk.![]()
arbo op af stuuren max 12 uur![]()
dat snap ik wel maar het was de bedoeling om siggy op te naaien:nooo: Negen uurtjes per dag en max elf gedurende een korte periode , maar dat moet dan later wel weer gecompenseerd worden
Maar met een beetje crea bea boekhouden kom je een heel eind hoor (vraag maar aan mijn baas) :lol: wij maken ook weken van 40 t/m 120 uur , ik ben nu ook 10 dagen achter elkaar aan het werk en dat gaat oplopen tot 26 dagen achter elkaar , wij hebben gewoon veel regen en wachturen op papier![]()