Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff vraagje wordt er nog gevloge vandaag in of bij zaandam? Buienradar Geeft redelijk weer aan. Dan kom ik ff kijke lijk me leuk

Ik weet niet of het is toegestaan maar is er maby iemand geinterreseerd in een tl-01 chassis?
Als dit niet mag verwijder ik het weer.
Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
ronald : ik weet ,je zit nu te zuipen in de drossel , maar als je weer helder bent :

mijn cap heeft 1 tank gelopen , kan hij verder ingevlogen worden ? ,of moet hij nog een aantal liter op de grond inlopen ?
kortom , mag hij los dit weekend ? :p
:yes: de cola smaakte weer als vanouds

als ie betrouwbaar loopt kan die ingevlogen worden, is beter voor em, rustig omhoog en weer afkoelend naar beneden..
Was wel weer gezelli, zo ter afsluiting met zijn allen de donkere polder in. :D ;)
ik kan mee :banana: bij copieren kaarten vinkje vergeten..(Route informatie meekopieeren..)
Alles up and running now.

ik kan mee :banana: bij copieren kaarten vinkje vergeten..(Route informatie meekopieeren..)

Dat had je vanacht ook kunnen doen. Volgende keer wordt er geen NEE geaccepteerd. HiHi..................:banana::proost::worship::thumbsup::hammer::celebrate::music::rolling::bye::teacher::pc::yes::zon::lol:

*Gaat weer aan het werk.*

Dat had je vanacht ook kunnen doen. Volgende keer wordt er geen NEE geaccepteerd. HiHi..................:banana: :proost: :worship: :thumbsup: :hammer: :celebrate: :music: :rolling: :bye: :teacher: :pc: :yes: :zon: :lol:
Ja, precies. De enige die moest vagineren was ikke op de Tab. Daarvoor had je routering helegaar niet nodig. Voor paperless caching is een PDA of tablet (met een goede verbinding) een must. Meer niet.

Als je bang in het donker bent, mag je dat best zeggen hoor. :yes: :rolling: ;)

Ja, precies. De enige die moest vagineren was ikke op de Tab. Daarvoor had je routering helegaar niet nodig. Voor paperless caching is een PDA of tablet (met een goede verbinding) een must. Meer niet.

Als je bang in het donker bent, mag je dat best zeggen hoor. :yes: :rolling: ;)

Uhh, 4 kerels in een auto midden in de polder om 24.00 uur....geeft te denken ;-)
* volgende keer van de partij is * :yes:

Waar word er dan meestal gevloge?
Lijk me egt een keer leuk om te kijken maar mijn vervoer is me brommer

@ Ronald: top dat hij werkt :yes: Ik zal je vanavond nog even wat linkjes sturen... nu nog aan het werk :hammer: (Maar dan wel thuis :thumbsup:) Nog een uurtje ofzo en dan weekend :banana:

Uhh, 4 kerels in een auto midden in de polder om 24.00 uur....geeft te denken ;-)
* volgende keer van de partij is * :yes:
Of het nu drie of vier kerels zijn maakt weinig meer uit. ;)

Waar word er dan meestal gevloge?
Lijk me egt een keer leuk om te kijken maar mijn vervoer is me brommer
Tsjonge, mijn spellingcontrole kan het bijna niet meer volgen (nog los van de leestekens en interpunctie).

Waar wordt er dan meestal gevlogen?
Lijkt mij echt een keer leuk om te kijken maar mijn vervoer is een brommer

/taalpurist

Of het nu drie of vier kerels zijn maakt weinig meer uit. ;)

Tsjonge, mijn spellingcontrole kan het bijna niet meer volgen (nog los van de leestekens en interpunctie).

Waar wordt er dan meestal gevlogen?
Lijkt mij echt een keer leuk om te kijken maar mijn vervoer is een brommer

/taalpurist

Ja sorry ik had voor me examen ook maar een 5 voor nl.
Ben nooit goed in talen geweest, maar het is wel te lezen toch?

NIet naar Sleur lette hor Joshua, hei moet ok altijt irts de spellingskontrollu erop gooien vor hij iets op het vorum post. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back