Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen ff vliegen met deze knoepert :p

003-2.jpg

voor nu , welterusten , junkie is gaar ;)
Godverpielekes wat een apparaat,maar die is vertrouwd in jouw handen,
@PB ontvetten vijf minuten in patries en zeggen dat het jouw vingers zijn,en daarna in lagervet zetten/smeren

vetoplosser en opniew vet erin ?

zijn het open of gesloten lagers?

Als je ze er toch uit hebt zou ik nieuwe kopen, weet je zeker dat het goed gaat...

wat voor vervuiling zit er in de lagers?
zit er ijzer in en heeft hij daar mee gedraaid?
of zit er zand/moder in het lager?
waar wordt hij voor gebruikt denk aan warmte ?
hoog rpm of laag rpm ?max rpm van het lager?
welk vet moet je gebruiken voor?warmte of kou?
is het een open lager of is het lager afgesloten aan 1 kant of 2 kanten
ik hoor wel

vetoplosser en opniew vet erin ?

zijn het open of gesloten lagers?

Als je ze er toch uit hebt zou ik nieuwe kopen, weet je zeker dat het goed gaat...

wat voor vervuiling zit er in de lagers?
zit er ijzer in en heeft hij daar mee gedraaid?
of zit er zand/moder in het lager?
waar wordt hij voor gebruikt denk aan warmte ?
hoog rpm of laag rpm ?max rpm van het lager?
welk vet moet je gebruiken voor?warmte of kou?
is het een open lager of is het lager afgesloten aan 1 kant of 2 kanten
ik hoor wel
Gewoon lekker nieuwe erin,het schoonmaken en opnieuw invetten kost meer tijd als nieuwe erin doen.Bij de Baja maak ik ze nooit schoon,gewoon nieuwe erin en klaar :D

he junkie wat is de spanwijte van deze mooie kist:confused:

ik dacht span 2 meter , lengte 1.60M ;)

snoeksel : ik laat altijd eerst mijn kisten checken en voorvliegen , wel zo veilig en geeft mij een rustig gevoel , daarna zelf vliegeren ;)

zooo, ook weer wakker , waar zijn die mooie tijden gebleven dat je lekker kon uitslapen tot 12;00 u ? :???: ;)

wel mooi vliegweer , beetje weinig wind , dat is wel jammer , want de cap kan wel wat tegenwind gebruiken misschien .
geen zon , dat is beter ,zie je goed hoe je vliegt .

ben rond 12;30 u op das velt , ik neem mee de xtra en da cap .

Zo, ook weer in het land der levenden. Elke weekdag om 01:00 of later naar bed (werk, gamen, club) breekt best wel op, ben toch geen 18 meer kennelijk. ;) Lag om 20:45 al in mijn nest en om 08:45 weer wakker, klokkie rond geslapen. :lol:

@PB: Als je lagers nog helemaal zuiver zijn, kun je ze weken in WD40 en vervolgens smeren met dunne lagerolie. Zo deed ik het in de indoor autotijd ook. Standaard vet is te dik voor die kleine autootjes. Als dichte lagers eenmaal vuil zijn, krijg je ze niet meer goed schoon. Dan wordt het gewoon vervangen. Als je niet weet wat ermee gedaan is, ook gewoon nieuwe nemen. :yes:

Ik denk het. Bij mij was het net als bij sleur..

20.00 in slaap gedonderd op de bank, 08.30 werd ik wakker in m'n bedje

uitslapen gelukt mij niet meer , mocht het per ongeluk wel gebeuren , resulteert dat in hoofdpijn gedurende de hele dag :???:
dus dan maar om 8;00u eruit ;)

vinnie ; kom jij ook ? dan neem ik je nitro mee .

ik laad in ieder geval de cap in , teveel bigscales in de auto geeft zo'n drukte ,en gesjouw .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back