marcelsiggery
Forum veteraan
wk 9 denk ik zo maar...
Je hebt gelijk, waande mezelf nog even op Rhodos ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wk 9 denk ik zo maar...
Huh ? Hier windstil en 35 graden![]()
Je hebt gelijk, waande mezelf nog even op Rhodos ;-)
Je zegt het zelf al, ik dacht hetzelfde :rolling:
Goeie vakantie geweest als je daar na 80+ uur werken nog op kan teren, hopen voor je dat dat over 800 uur nog steeds zo is![]()
laat ik het zo zeggen , vandaag kunnen we het veld beter mijden , al zal jasper nu wel zijn heli a/h testen zijn op het veld :???:![]()
Hoezo mijden?
IK HEB EEN EZ![]()
Hoezo mijden?
IK HEB EEN EZ![]()
zou net moeten kunnen jawel veel corrigeer werk
staat je flat nog overeind ? , is een beste windvanger .
wat een wind zeg , nu kun je 4 meter kisten wel landen op het veld![]()
Met deze wind kun je een full size Cessna nog wel op ons veld parkeren.zou net moeten kunnen jawel veel corrigeer werk
staat je flat nog overeind ? , is een beste windvanger .
wat een wind zeg , nu kun je 4 meter kisten wel landen op het veld![]()
Met deze wind kun je een full size Cessna nog wel op ons veld parkeren.![]()
De wind is nu bijna een constante kracht 9 met uitschieters daarboven. Dan zit je op zo'n 70 à 80km/u. Da's 40 knopen. Een Cessna 172 heeft een normale landingssnelheid van 65 knopen. Met full flaps en tegen stall speed aan kom je met zo'n 10 knopen/18 km binnen. Net als een EasyStar als het windstil is. 8O :? Alleen staat de wind nu dwars over het veld. Dat wordt achter de hekken tot stilstand komen. Dat mag dus niet. :teacher: :nooo:
Mijn flat, staat als een huis ;-)![]()
* krijg het Sinterklaas gevoel
.. In het huis zelfs waait de wind, laat de de goede...
Ik een nieuw veld met zelfmaaiend gras, drainage en een clubhuis op het veld. :xmas:ik vraag een vliegtuig !!* krijg het Sinterklaas gevoel
.. In het huis zelfs waait de wind, laat de de goede...
Ik een nieuw veld met zelfmaaiend gras, drainage en een clubhuis op het veld. :xmas:
@PB: Ik heb buis van 4mm buitendiameter en 3mm binnendiameter. Interesse? Ligt een stokje klaar. Ben tot 21:30 online, daarna lekker 2D want ik moet morgen vroeg op pad (iets met een lange dag incl. clubavond).
-edit-
En nu ben ik er ook niet. Nog even lekker uitwaaien op het strand met de kids.![]()
![]()
Ik een nieuw veld met zelfmaaiend gras, drainage en een clubhuis op het veld. :xmas:
Zo, dat was weer heeeeerlijk. Het gebeurt niet zo vaak dat er een stevige storm staat terwijl de zon schijnt. Dus met de kids even lekker wezen pierewaaien. Nou ja, bij de pier weinig spectaculairs te zien (windrichting verkeerd). Maar wel gratis gezandstraald. Nog wat schelpen en sepia (de rug van) gezocht, altijd leuk zo'n educatief tintje voor de aapjes.waar haal je de energie vandaan om nog naar het strand te rijden ?
kale kantoorpik dat je der bent![]()
![]()
Te duur.FPV vliegers? (of beginners?)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Zal die er wel erg groen uitgezien hebben toen al dat hooi zijn gezicht waaide... :rolling: Wel dapper.John heeft het gras gemaaid vandaag.
Ik zeg goed bezig.................![]()