Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat ik het zo zeggen , vandaag kunnen we het veld beter mijden , al zal jasper nu wel zijn heli a/h testen zijn op het veld :???: ;)

zou net moeten kunnen ja :cool: wel veel corrigeer werk :D

staat je flat nog overeind ? , is een beste windvanger .

wat een wind zeg , nu kun je 4 meter kisten wel landen op het veld ;)
Met deze wind kun je een full size Cessna nog wel op ons veld parkeren. ;) :yes: De wind is nu bijna een constante kracht 9 met uitschieters daarboven. Dan zit je op zo'n 70 à 80km/u. Da's 40 knopen. Een Cessna 172 heeft een normale landingssnelheid van 65 knopen. Met full flaps en tegen stall speed aan kom je met zo'n 10 knopen/18 km binnen. Net als een EasyStar als het windstil is. 8O :? Alleen staat de wind nu dwars over het veld. Dat wordt achter de hekken tot stilstand komen. Dat mag dus niet. :teacher: :nooo:

Met deze wind kun je een full size Cessna nog wel op ons veld parkeren. ;) :yes: De wind is nu bijna een constante kracht 9 met uitschieters daarboven. Dan zit je op zo'n 70 à 80km/u. Da's 40 knopen. Een Cessna 172 heeft een normale landingssnelheid van 65 knopen. Met full flaps en tegen stall speed aan kom je met zo'n 10 knopen/18 km binnen. Net als een EasyStar als het windstil is. 8O :? Alleen staat de wind nu dwars over het veld. Dat wordt achter de hekken tot stilstand komen. Dat mag dus niet. :teacher: :nooo:

LOL :p

Mijn flat, staat als een huis ;-) :-)

staat of stond ? :wink:

* krijg het Sinterklaas gevoel :-)

.. In het huis zelfs waait de wind, laat de de goede...

ik vraag een vliegtuig !!

@PB: Ik heb buis van 4mm buitendiameter en 3mm binnendiameter. Interesse? Ligt een stokje klaar. Ben tot 21:30 online, daarna lekker 2D want ik moet morgen vroeg op pad (iets met een lange dag incl. clubavond).

-edit-
En nu ben ik er ook niet. Nog even lekker uitwaaien op het strand met de kids. :p :bye:

Laatst bewerkt:
Ik een nieuw veld met zelfmaaiend gras, drainage en een clubhuis op het veld. :xmas:

en ik vraag dan nog een hangar voor op het veld , lekker mijn kisten daarlaten :D

@PB: Ik heb buis van 4mm buitendiameter en 3mm binnendiameter. Interesse? Ligt een stokje klaar. Ben tot 21:30 online, daarna lekker 2D want ik moet morgen vroeg op pad (iets met een lange dag incl. clubavond).

-edit-
En nu ben ik er ook niet. Nog even lekker uitwaaien op het strand met de kids. :p :bye:

ik lig er al in , weliswaar in joggingbroek zappend op discovery en national geograpic, ore what ever :???: ;)

waar haal je de energie vandaan om nog naar het strand te rijden ?

kale kantoorpik dat je der bent :mad: ;)

FPV vliegers? (of beginners?)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
waar haal je de energie vandaan om nog naar het strand te rijden ?

kale kantoorpik dat je der bent :mad: ;)
Zo, dat was weer heeeeerlijk. Het gebeurt niet zo vaak dat er een stevige storm staat terwijl de zon schijnt. Dus met de kids even lekker wezen pierewaaien. Nou ja, bij de pier weinig spectaculairs te zien (windrichting verkeerd). Maar wel gratis gezandstraald. Nog wat schelpen en sepia (de rug van) gezocht, altijd leuk zo'n educatief tintje voor de aapjes. :thumbsup:

En dat jij nou zo'n verwaande kwast bent... Echte mannen gaan niet gaar in bed liggen, die surfen op zee bij windkracht 8/9. :worship:
33w1vmh.jpg

FPV vliegers? (of beginners?)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Te duur. :yes: :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back