marcelsiggery
Forum veteraan
En hoe krijg je dat onkruid dat hier op het forum rondhangt de pijp uit dan?
LOL

Ik zat hier op te wachten ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even hier klikkenEn hoe krijg je dat onkruid dat hier op het forum rondhangt de pijp uit dan?
Hahaha, ik had mijn Stealth Mode knopje geactiveerd, ik sta er niet bij. :rolling:kijk er zit er weer 1 tussen hoor:
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (6 leden en 0 gasten) Pieter Bas, BartD, Dutch Pilot, krissiesch, marcelsiggery, PH-ILS
Ga jij ff de gebruiksaanwijzing overtypen![]()
Kleine correctie. Een neet heeft zes pootjes, ik maar twee. Neten hebben geen armen, ik heb daar ook twee van. En een neet is dan kaal en ik ben kalend. En zo zijn er nog wel honderden verschillen. Dus dat is eigenlijk geen vergelijk. :teacher:Ik zie jou ook helemaal niet als onkruid hoor Sleur. In feite kan je heel goed zien dat je zelf al behoorlijk met onkruidbestrijder in de weer bent geweest. (kale neet)
Als je je verveelt, lees dan de interwebs even door, vooral Wikipedia. Kun je nog wat van leren.Wat is Burp toch goed he jongens![]()
ik probeer het ook nog steeds te volgen.....:lol:heb ik nou iedereen weggepest?
![]()
altijd lekker, een schone poesZe is nu aan het douchen. We gaan zo naar een verjaardag van mijn nichtje.