Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zolang het beestje maar niet lijdt, daar gaat het om toch?Sjonnie gaat een stuk beter dan gister. Hij was ook weer aangekomen. Alleen echt goed eten doet hij niet. Beetje likken aan zijn eten.
gezellig druk hier :???:
iedereen teruggetrokken in das gezinsleven ?
tja , want vliegen gaat niet echt meer in ons klimaatje![]()
gezellig druk hier :???:
*gaat weer verder met niets doen en gaar zijn , want maris en ik hebben een virusje onder da leden , ik kan amper uit mijn ogen kijken :???: *
Heinekenvirus??
Tja als jij nou ff een halletje regelt ofzo..
Oh, that reminds me
*aan de knutsel gaat*
goede avond heren alles naar wens bij mijn wel vandaag mijn ontvanger binnen gekregen wel een 8 kan maar dat maakt niet uit keurig verpakt en binnen 2 dagen bij mr hobby vandaangaat er nog iemand naar Haarlem morgen, ik wil wel en er kunnen 3 persoonen mee rijden
![]()
heb een vergaardag , dus kan niet , anders zeker wel meegewild .
mochten jullie gaan en komen jullie een 26cc nitro blok tegen , bel ff , of als de prijs netjes is , gelijk meenemen, kom hem dezelfde avond nog oppikken .
ps ; nette prijs voor deze warbird Marktplaats.nl > Messerschmitt ME109 ARF 40 met Nitro motor NIEUW - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters
wij hebben hier allemaal feest jij zit gezelig in je eentje met al je vriendentering wat is het stil op het forum voor een Zaterdagavond????? allemaal moe van een zware week ofzo?
wij hebben hier allemaal feest jij zit gezelig in je eentje met al je vrienden![]()
Neee dat niet maar ik zit niet bij een homo club.wat nou, zit gezellig met 75 vrienden op een eiland, uitzicht op de kust met de lichtjes van de bars, heerlijk temperatuurtje en mag de hele nacht wegblijven van mijn vrouw........kun jij niet tegenop!!!!!!!!![]()
Neee dat niet maar ik zit niet bij een homo club.en als je dan aan een biertje zit kan niemant je iets maken dat is waar zelf je vrouw niet
waar zit /hang je nu ? nog in spanje![]()
ach als je je verveeld had ik ook nog een klusje voor je maar dat zal je wel vergeten zijn .lollolweinig homo's hier, allemaal zwaar behaarde kaalkoppen (tegenstrijdig, ik weet het) vol met tattoos....
bier of andere alcohol zit er ook niet in, en de dansvloer is wel leuk verlicht maar met enige regelmaat landen er heli's op...
Zit nog steeds in Spanje ja, nachtdienst maar geen ruk te doen vannacht, morgen misschien.
Zal hier nog wel ff zitten, en hierna waarschijnlijk meteen door naar een ander warm oord want het is stervensdruk op het moment (heb de keuze uit Cyprus, Israel, terug naar Italie, Roemenie en nog een paar plekken.
Vliegen plenty dus, maar niet met modellen vrees ik...
edit: heb uit balorigheid maar weer geboden op een vliegtuigje...altrijd leuk als er wat ligt twachten als je thuiskomt....![]()