Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen geld sleur ;-)

Moet je wat lenen dan? ;)

Nope, die mogen hier niet op het forum. Het is geen swingers forum... :D Had je maar naar de club moeten komen. We gaan niet alles hier posten. :p

He, dat is nieuw. Normaal wordt juist altijd alles gepost. Maar laat ik aan het gevraagde nu net geen behoefte hebben. Even visualiseren, sleur op zijn knietjes die de blote naad van Knaller likt.......:showass: :rolling:

Moet je wat lenen dan? ;)
Als in: Niet duur. :teacher: Niet tekort... ;)

He, dat is nieuw. Normaal wordt juist altijd alles gepost. Maar laat ik aan het gevraagde nu net geen behoefte hebben. Even visualiseren, sleur op zijn knietjes die de blote naad van Knaller likt.......:showass: :rolling:
Da's om te voorkomen dat jullie mods het druk krijgen. ;) Maar speciaal voor jou een impressiefoto. :mrgreen:

Kissing%20butt%20990.jpg

Voor de PayPal gebruikers onder ons: Er zijn weer diverse runs gedraaid om uw gegevens te achterhalen. Beter bekend als Phising. Op kantoor kwam er ook eentje bij een collega binnen. Merkwaardig genoeg met een verkeerde naam want de account staat niet op zijn naam. Dus iemands adresboek is misbruikt om te gebruiken voor namen, in de hoop de echte accounts te achterhalen.

24nlnyw.jpg

Kissing%20butt%20990.jpg
[/QUOTE]

Ja, maar jij komt niet naar de club;)

mooie billen !! , als ik dat zie word ik iets minder depri .

ik kan melden dat maris erg dicht in de buurt komt van die mooie billen op de foto :cool: , ze is nu 3kwart jaar aan het trainen , en dat is te zien en te voelen ook ;)

en ik word ook steeds knapper , als ik depri ben eet ik amper , dus val in snelvaart af .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back