Goeiemorgen
---Weer een dag minder te leven---
goeie morgen
dat dan weer wel maar ook weer een dag dichter bij t weekend

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goeiemorgen
Of een dag langer onsterfelijk geweest. Positief blijven denken hè.Goeiemorgen
Of een dag langer onsterfelijk geweest. Positief blijven denken hè.![]()
Frank was zijn FPV Nemo kwijt, had die gevonden en wat geknutseld. Post er eentje in het FPV-draadje de bekende quote: "It's alive. ALIVE!!!". Dat vroeg om een photoshopje natuurlijk. :rolling:
![]()
Lekker weer even fladderen.. Zin an!
Niet zo miepen junkie.
Iemand een idee? Als ik Phoenix start dan loopt hij prima maar als ik online wil gaan loopt hij vast.
Bij signing in heeft het balkje een kleine voortgang en valt dan stil. Moet Phoenix dan geforceerd afsluiten.
Ohja, 3.0s
/edit
Gevonden, moest even de optie uitvinken om de poorten op mijn router automatisch te openen.
mogu.
Je vraag stellen en meteen F5.en
Als je niet f5 doen gaat staat je antwoord 20 paginas terug....
Of een dag langer onsterfelijk geweest. Positief blijven denken hè.![]()
Frank was zijn FPV Nemo kwijt, had die gevonden en wat geknutseld. Post er eentje in het FPV-draadje de bekende quote: "It's alive. ALIVE!!!". Dat vroeg om een photoshopje natuurlijk. :rolling:
![]()
Goeiemorgen
ik ben over de helft![]()
Zo,ff stukkie motor gereden met floor,lekker voor de mind.
We zijn gestrand in oostzaan te pizzeria tarantella.
Lekkere pizza !
Wat dacht je ,ik ga mijn skills maar is ophalen ,je hebt zolang niet gevlogen![]()
Gouden HK motor is prima, ongemilled voor gewoon indoor vliegen.
Bouw eerst een nette Zicral, Nexus of Clik! van zo'n 120 gram. Niet zo'n gooi en smijt vlieger. Slecht voor de F3P vaardigheden.Welke setup voor de freesbeest yak in 3 mm?
De gouden hk motor of dezelfde motor als de F1?
Staat nog niet op eigen forum -)
Gemilled of ongemild model kiezen?
Tot vanavond
Bouw eerst een nette Zicral, Nexus of Clik! van zo'n 120 gram. Niet zo'n gooi en smijt vlieger. Slecht voor de F3P vaardigheden.![]()
Bouw eerst een nette Zicral, Nexus of Clik! van zo'n 120 gram. Niet zo'n gooi en smijt vlieger. Slecht voor de F3P vaardigheden.![]()
welles !! gewoon een gooi en smijt vlieger bouwen van 150 gram ,veel sterker en goed voor je skills![]()
Jij doet dus ook mee met het NK F3P?welles !! gewoon een gooi en smijt vlieger bouwen van 150 gram ,veel sterker en goed voor je skills![]()