Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Let nou even op. Morgen begint de herfst. Dus alleen nog maar mooie najaarsdagen. :lol:

beter een mooie droge herfst dan een zeiknatte zomer !

Jij doet dus ook mee met het NK F3P? :thumbsup:

oei , ik ben bang dat dat niets voor mij is , lange wachttijden met trainen , erg sereneus allemaal , doodstille wedstrijd minuten , iedereen kijkt naar je , whaaa :???: ;)

lekker raggen hoor !!

? ? ?

Indoorvliegers ? ? ?

De zomer begint komend weekend :-) :-) ;-)

werd eens tijd , en ook nog weinig wind ;)

Moet je bij Jeroen T. zijn. ;) Ik zit ook met smart te wachten op de uitgeholde Zicral. 100 gram is voor een wedstrijdkist wel prettig. Hoewel mijn eerste wedstrijdkist 138 gram woog. ;)

Teveel cacao gesnoven? Je lult tegen jezelf. :? ;)

Kan wel kloppen ik was een vulmachine aan het afstellen dan sta je met je kop voor een vuldoorn, dan raad je het al dat p@#$%^&*():bad-words: sloeg aan en ik leek net een lopende cacaoboom op potjes , ik leek wel een neger maar ja een douce en schoon pak daar was ik weer een mannetje:D het zat in mijn neus ooren :(

@ Sleur de 2 accu`s zijn bijde niet goed 1 is er al weg deze kwam niet hoger dan 9.8 volt de 2e komt tot 13.5 volt maar kakt in na 3 a 4 dagen naar 11.8 volt ook na ontladen en daarna weer laden naar 13.6 volt mocht je nog eens 1 of 2 tegen komen hou ik mijn aanbevolen ik hoor wel wat het kost. :proost: misschien:confused:

Zo terug van een gezellige avond in da club.
Getuige geweest van de geboorte van een niet nader te noemen indoor kist...
@Ph-ils, dank voor het lenen van je kist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back