Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmja leuk, maar zo te zien ga je wéér voorover hangen :nooo:

ga hem niet helemaal ombouwen .
wat ik mij herinner ,had ik op die motor nooit last van mijn polsen , ik had er ook een ander stuur op (comfortabeler )

maar ik ga eerst met floor een proefrondje rijden , als ik vers v/.d SV afstap en dan op de ZL 900 spring ,ga ik snel merken of het wat is .

Laatst bewerkt:
Ik denk dat m'n buik in de weg zit :D

Dacht ook meer aan zo'n model als jou Junkie i.p.v. zo'n tankligger :wink: Die tijd heb ik wel gehad.

klopt we worden ouder , dus dat gehang voorover zo 2008 ;)

V-max is ook leuk , ook plenty powerrr

maar ik ben meer een kawa man, dus wil voor een zl 900 gaan , daar kan ook mooi aan bouwen, ik ken die machine ook goed

Zoiets lijkt me wel wat, Fritsie had er ook één.

kawasaki_vn_800_1997_2.jpg

Dit was 'm toen ik nog geen buik had :hammer:

1-5.jpg

3-2.jpg

Had hem in de loop van de tijd weer bijna teruggebracht in nieuwstaat

Laatst bewerkt:
mid-life crisis viert Hoogtij ;)

neehoor , altijd motoren gehad , kan nie zonder , al is het om de file's te omzeilen ;)

ps; ik genoot zondag vele malen meer van lekker toeren met floor door de polder landschappen dan hangen op het veld en een stom rondje vliegen met die suffe xtra ;)

Zoiets lijkt me wel wat, Fritsie had er ook één.

kawasaki_vn_800_1997_2.jpg

niet overdrijven nu .
iets met ouwe lullen :???: ;)

maar het rijd wel heerlijk :D

De hele dag rijden , hier een bakkie daar een bakkie, dan als je thuis komt,kijk je op de km teller en de hele dag maar 80 km gereden:wink:

De hele dag rijden , hier een bakkie daar een bakkie, dan als je thuis komt,kijk je op de km teller en de hele dag maar 80 km gereden:wink:

klopt , en zo hoort het ook ;)

Jongens, ik stop met de hobby... Joop heeft me overgehaald :banana:

welkom to da moto club , wanneer spreken we af ? gaan we gezellig toeren met da kids , visje happen in volendam , en ff hangen aan de dijk , en hop ,volgend dorpje , tot we op 80 km zitten , daarna thuis afpilsen ;)

Dit was de mijne.

Foto-8UB6D7KQ-G.jpg

Foto-LUMOBZ7J-G.jpg

Foto-KIQFPH34-G.jpg

Lekkere brute fiets, reed heerlijk :yes:

erg gaaf , zonde dat hij weg is :(
ach , een motor kopen kan altijd nog :banana:

ja ik heb er ook een aantal versleten honda cb 500, suzuki gs 750 met dubble schijf voor, honda 450 black bomber, honda 1100 bol dore, yamaha fz 750 , yamaha 900 diverson.:D

welkom to da moto club , wanneer spreken we af ? gaan we gezellig toeren met da kids , visje happen in volendam , en ff hangen aan de dijk , en hop ,volgend dorpje , tot we op 80 km zitten , daarna thuis afpilsen :wink:

Mijn jongens gaan niet meer achter op dioe rijden zelf al:banana::banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back