Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohw , die zal wel van mij zijn .

omschrijving ; het is een klein accuutje en ik was er erg aan gehecht :p
Kennelijk niet zo er aan gehecht dat je hem mee hebt genomen. Net als dat tafeltje van je. :mrgreen:

Alleen bij juiste vermelding van kleur, capaciteit, aantal cellen en eventueel merk en type kun je aanspraak maken op de accu. :p

ehhh , blauw , 240 mah 3s hyperion

klopt dat ? :p
119498563188281957tasto_8_architetto_franc_01.svg.med.png

Attentie, attentie!!!!

Gisteravond op het veld gevonden waar de hanggroepouderen zich regelmatig ophouden, een klein accuutje voor indoor vliegers. Wil degene die de accu mist zich melden bij mij? Uiteraard wel het soort, merk en type goed raden, anders is het te makkelijk. :D

Dat is een Zippy 500mA en is volgens mij van Mark een nieuw lid op de club. Als het niet een 500mA is dan weet ik het niet.

Ik moest voor werk weer toevallig in Munchen zijn :-)

Als je een keer de kans hebt/krijgt DOEN !! Ben met local collegas hier op pad..

xkrqip.jpg

Attentie, attentie!!!!

Gisteravond op het veld gevonden waar de hanggroepouderen zich regelmatig ophouden, een klein accuutje voor indoor vliegers. Wil degene die de accu mist zich melden bij mij? Uiteraard wel het soort, merk en type goed raden, anders is het te makkelijk. :D

klop ik ben er 1 kwijd :hammer:een hyperion 25c 450mah 2s/7,4v en ik kan nog een detail geven als je wild kijk maar naar het stekkertje:D ik zie hem wel te gemoed ,ben op het veld vanavond. ik lees wel anders dinsdag:banana: passend in dat kissie wat ik mee had

klop ik ben er 1 kwijd :hammer:een hyperion 25c 450mah 2s/7,4v en ik kan nog een detail geven als je wild kijk maar naar het stekkertje:D ik zie hem wel te gemoed ,ben op het veld vanavond. ik lees wel anders dinsdag:banana: passend in dat kissie wat ik mee had
big-tick.jpg

En je servokabeltjes en spanningsmetertje zijn zojuist afgeleverd. :banana: Vanavond ga ik niet redden, vrouw is weg en die twee etterjes komen ergens tussen 18:30 en 20:00 op hun fietsjes naar huis. :( Maar komt wel goed. Anders geef ik ze wel aan PH-ILS mee, die weet waar je huis woont. ;)

En mijn FrSky 2.4GHz module en 8-kanaals ontvanger met telemetrie zijn dus ook binnen. Dat wordt weer knutsellullen vanavond. 8)

big-tick.jpg

En je servokabeltjes en spanningsmetertje zijn zojuist afgeleverd. :banana: Vanavond ga ik niet redden, vrouw is weg en die twee etterjes komen ergens tussen 18:30 en 20:00 op hun fietsjes naar huis. :( Maar komt wel goed. Anders geef ik ze wel aan PH-ILS mee, die weet waar je huis woont. ;)

En mijn FrSky 2.4GHz module en 8-kanaals ontvanger met telemetrie zijn dus ook binnen. Dat wordt weer knutsellullen vanavond. 8)

van het weekend ben ik niet aanwezig mag ook dinsdag:banana:

big-tick.jpg

Ook goed. :D Schade incl. verzendkosten (pro rato berekend) bedraagt €5,00.

kortom , de dagwaarde v/d lipo :rolleyes:

zo , best warm in de tuin , lig daar in de volle zon ,zonder wind , is ongeveer 15 minuten uit te houden :???:

toch maar niet gaan werken , was al gaar bij het opstaan , en had echt 0,0 % zin om te werken .
eerst wil ik de strijdende dames laten schikken ipv een slepende bodemprocedure, vandaag is best een doorbraak , heb ze op 1 lijn gekregen , nu dat nog ff uitvoeren .bevestigen/op papier hebben , en dan kan ik weer verder met das leven .
en krijg dan hopelijk ook weer werk en vliegdrang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back