Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zuiger vastgelopen en daardoor de kruktap is afgebroken? :?
Te arm mengsel of verkeerde plug (te heet). Gevolg een warmloper. Bij een beetje toeren is het dan snel *krak*oorzaak: verkeerde smeering![]()
Ja, is goed. Neem wel van alles teveel mee (as usual). Geen idee wat ik allemaal nodig heb. Zal morgenochtend de gewone Zicral even opmeten. Ik geloof voor de pootjes 1,5mm, de vleugelstokken 1,0mm en aileronstangen, verstagingen en stangen naar hoogte- en richtingroer 0,8mm. Verstaging zou eventueel ook met 0,7mm of 0,6mm kunnen. En dit alles uiteraard hol en niet massief.@ Sleur: als je bij die toko bent wil je dan ook voor mij wat stokkies meenemen
Ook knap gevlogen, maar hij gebruikt wel inferieure troep op zijn kisten:|:shock::shock::shock:
Nieuw gemonteerde spullen die meteen afbreken ? Dit roept bij mij wel vragen op ;-)
*voorstander = van toelatingskeuringen![]()
Knappe zender en ontvangers.twee splinter nieuwe hitec´s bij rob gekocht voor deze kist,als dit inferieur is wat dan te kopen???
Knappe zender en ontvangers.![]()
Knappe zender en ontvangers.![]()
Dan moet je toch eens knappe servo's kopen.breken dan je servo armpjes niet meer?????![]()
Bod van 75 eypo...Nu de deur uit doen:
- MX16 synthesized
Bod van 75 eypo...
Gezellig volkje daar. Reed over de A9 terug van werk naar huis en dacht, ik ga daar eens buurten als newby... Ik moest echter snel weer gaan want moeder de vrouw durfde de BBQ zelf niet aan te steken
Toch die antieke svenson eens afmaken en leren vliegen.......ik heb nog iets te doen......![]()
ben altijd nieuwsgierig wat de oorzaak is, verkeerde smeering , te schraal gestaan, verkeerde brandstof, wel de juiste brandstof maar verkeerde olie erin, vandaar. een leer moment![]()
Mooi, dat geklooi met die high-tech WiFi dingen. Ik ga gewoon oldskool langer golf vliegen.Voor 50 mag je hem hebben.. ;-) (zit een kleine maar aan de zender, MAAR geen probleem voor jou)
- edit:
even een pm gestuurd met uitleg