Vlijmen winter compettie '10-'11 short course

I know i know maar wel fantastisch die set up zo...

Denk dat het 1 van de weinige zoniet de enige Slash is met hout aan boord :D

Moet wel zeggen dat die overtray van proline ook goed z`n werk deed de vorige keer!!!

Kweet alleen niet meer of ik vorige keer nou op de stock S1 banden reed of op de calipers....

Heb al het alu van de ophanging gehaald, weet je nog die speling die ik had? 3 a 4 mm was het en nu met plastic helemaal niets meer :D

ohja moet nog wat houtschroeven in me frame draaien,dan blijft die badmuts nog beter zitten.
en tuurlijk zal ik een plekje vrij houden,waarschijnlijk gewoon op dezelfde plek als de vorige keer.

zou eens kijken wat ik doe...

Denk inderdaad dat het ook de calipers worden aangezien zo een topper als jij er ook mee rijd!

@Slashbasher...

Jullie zaten op de hoek was het daar niet een stuk kouder...?
We zullen daar rond dezelfde tijd aankomen dus we zien het daar wel!

ciao bao pao

waarom die batmuts nog jonge? schroef er gewoon een plank hout overheen:D

hahaha @ topper...valt best tegen hoor. Sowieso waren die banden geen weloverwogen keus maar een noodzaak omdat mijn standaard banden nog maar zo'n 40% profiel hebben. En wishiej....slashbasher en mij maakt het niet zoveel uit wat er allemaal op en aan zit. Gewoon gas erop jonge:p

Laatst bewerkt:
meteen de bak in en dan rechts en ja we zaten bij de ingang dus zal het wel wat kouder zijn.
en ik reed met die andere banden bowties.

Voor die bowties had ik ook nog gekeken maar ik vond het een beetje veel geld voor 3 wedstrijdjes...

Ik zie het allemaal wel in de "training" smorgens....

En inderdaad gas erop en gaan!
100% Fun!!!

haha die banden lijen niks op dat zand dus die zijn ook nog goed voor vd zomer.
zolang je er maar niet mee op de weg gaat rijden kan je er best lang mee doen.

Hoe moet je die calibers lijmen. Heb er een topic over gevolgd op Oople maar wordt daar niet veel wijzer van. Gaat erom dat ik ze met de loop richting mee lijm. Maar hoe is dat met een Caliber band.

Hoor het graag.

Al vast bedankt.

Niels

Dat maakt dus niks uit met die banden. Als je ze bijv. lijmt dat als ze op de auto zitten de punt van het driehoekige patroon naar voren wijst. Hoef je alleen links en rechts maar te wisselen om te zorgen dat die punt naar achteren wijst.

Ik kom morgen ook naar rosmalen met mijn B4, maar nu lees ik dat de hal om 7.30 open gaat.
Nu moet ik een behoorlijk stuk rijden dus weet ik niet precies hoe laat ik er ben.
Hoe laat moet ik er op zijn minst zijn voor de inschrijvingen, en nog mee te kunen rijden?

Nog even wat laatste informatie aangaande ons Winterkampioenschap.

- De Locatie:

Manege Jecori
Hondsberg (ter hoogte van nr. 8.)
Rosmalen

- Parkeren:

We verwachten aardig wat mensen, dus zet de auto's goed langs de kant weg. Zodat de bewoners van het woonhuis achter de manege er altijd nog uit kunnen. Het is toegestaan om langs te weg te parkeren aan de kant van de manege

- De Race zelf:

Planning:
- 7:30 Hal open
- 8:30 Begin Inschrijving / aanmelding
- 9:00 Einde Inschrijving
- 9:30 á 10:00 Start kwalificaties

gezien het aantal inschrijvingen kunnen we de SC 2x4 en SC 4x4 splitsen, en rijden deze klasses dus apart

We proberen een podium erbij te regelen zodag we kunnen rijden met 10 man tegelijk (was totnu toe altijd nog 8 )

De heat en finale duur is normaal gezien 6 minuten, maar bij grote drukte kan het zijn dat dit wordt terug gebracht tot 5 minuten. We nemen liever deze stap dan een finale minder te rijden o.i.d.

- Huishoudelijke zaken

We zijn te gast, dus gedraag je ook aub als zodanig.

Roken kan maar moet buiten, en aub het vuil in de vuilniszakken deponeren.

Het wordt op prijs gesteld als je na de race zou willen meehelpen met het opruimen van de baan en de stelling.

mvg,
Arjan
MAC Vlijmen

winterkampioensch2011.jpg

hopelijk zijn er genoeg burgers op voorraad, het weer is al wat graadjes beter als de vorige keer dus das ook fijn. tot morgen. ik lees net in mijn mail dat ik me de 22 november heb ingeschreven voor de 2 resterende wedstrijden dus das mooi geregeld

Laatst bewerkt door een moderator:
Back