Het is een paradijselijk veld........! Ik ben er gister gaan kijken. Man man, wat een ruimte. Geen boer, boom of huis te bekennen. Geweldig.
Ja, hier gaan wij veel plezier beleven. Het mag van mij nog iets warmer worden (zag weer n koufront je aankomen ).
Prachtig; iedereen die zich hier voor ingezet heeft -> mijn dank. Dat wordt genieten!! Nog effe revalideren en wachten op beter weer & dan ben ik weer van de partij
Ja ho ff, dat is wat de foto graaf ziet. Kijk je richting de fotograaf en een klein beetje daar langs, zie je dit. Ik ga bij deze @RC-PPG ff tippen, dat er ook veldjes zijn met heel veel luchtruimte voor de iet wat grotere zakdoeken en dat het zakdoekje legen ver van het veld vandaan, niet direct een gevaar vorm voor de landelijke energievoorziening.
Elk stuk boerengrasland ziet er zo uit. Waar is het clubhuis, parkeerplek, laadmogelijkheid, kort gemaaid gras? Dan pas is het een modelvliegveld. GJ
@GJVO Persoonlijk vind ik iets een clubs als er structuur in zit... Laadmogelijkheid? leuk. (al heb ik er niets aan) Clubhuis? leuk. Ook een grote belasting voor de club en leden (wie onderhoud het?) parkeerplek, je moet je auto kwijt, liefst erg in de buurt Veld is noodzakelijk, daar doe je je hobby. vrije aanloop, ligging, dat vind ik belangrijk. Rest weet je als je lid wordt. Doet niets af van het kennisniveau, gezelligheid etc. want dat is wat een club maakt of breekt. vind ik.
Dat is het, we hebben een veld, na een half jaar Notam (iemand zei dat dat zeker niet ging lukken ). We hebben stroom en we kunnen netjes parkeren. Maar het belangrijkste, het is een prachtige omgeving om te vliegen, obstakelvrij, daarom, een prachtig veld. En gelukkig heeft onze club gezellige leden die, in goede sfeer, hun hobby uitvoeren.
Even n (slechte) opname van de andere kant. En het veld is weer gemaaid. Laat de mooie vliegdagen maar komen.