voerboot wat heb ik nodig qua elektronica???

Discussie in 'Algemeen scheepsbouw' gestart door Samz11, 6 sep 2012.

1. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Als je ontvanger voldoende aansluitingen heeft, en de servo's niet teveel stroom vragen, moet dat wel kunnen.

2. Samz11

Samz11

Lid geworden:
    13 jun 2012
    Hey Mark, leuk dat je ook een voerboot wilt gaan maken! Na de FAQ gelezen te hebben, kan je misschien een eigen topic kan aanmaken, dan kan je je ook gelijk even voorstellen voor de anderen op het forum. Zie ook mijn topic van m'n springer tugje (klein sleepbootje), de aandrijving werkt daar precies het zelfde als in m'n voerboot.

Veel succes met je voerboot en veel plezier op dit mooie forum!
    Gr. Sam

3. mark.za

mark.za

Lid geworden:
    13 jan 2014
    bedankt indoorvlieger!
    Hey Sam, heb inderdaad de FAQ goed doorgelezen. heb het op dit moment erg druk met school maar een eigen topic aanmaken lijkt me wel erg leuk! Misschien over een tijdje als ik wat meer tijd heb en ik al een eindje ben met de voerboot. Ik zal daar ook alles nog even helemaal goed doorlezen en het ziet er in eerste instantie ook als een leuk projectje uit! haha bedankt en moet hopelijk goed komen :).
    Gr. Mark

4. mark.za

mark.za

Lid geworden:
    13 jan 2014
    oh en trouwens Sam wat voor ontvanger had jij in je voerbootje zitten en daarop had je toch ook gewoon twee servo's aangesloten, 1 voor de voerbak en 1 voor het roer?
    gr mark

Deel Deze Pagina