J
Jan Huys
Guest
Machtig mooi gemaakt
Als ik een streamliner was zou ik gaan beven
Als ik een streamliner was zou ik gaan beven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal,
Dit is een tussendoortje, hier wil ik aan werken, als ik met de andere projecten om één of andere reden even niet verder kan, zoals nu, de verf van de Semi-dieplader moet nu eerst 1 week drogen !!!
Zaterdag 4 april begonnen met mijn nieuwste project :
Ik ga een VOLVO F 16 470 PK 8x4, 4 assige Zwaar transporttrekker bouwen.
Hoi Piet,
Wat is bij jouw, als ik vragen mag, een GEWOON project, als dit een tussendoortje is? [/QUOTE]
Hallo William,
Tja, wat is een tussendoortje ???
De Volvo F12 Zwaartransporttrekker zou een tussendoortje worden, maar het is behoorlijk uit de hand gelopen, want ik blijf maar aanpassingen doen en onderdelen toevoegen, hahahaha !!![]()
Wat is een GEWOON project ???
De 6 assige Goldhofer smalbed dieplader met jeepdolly wordt/is een GEWOON project !!![]()
Aan dit gewone project wordt stiekum al gewerkt achter de schermen.
Sssst, niet verder vertellen hoor, want dan willen ze allemaal weer foto's zien !!![]()
![]()
hier bij de nominatie modelvakman 2009
mvg bertus
Komt de 6 asser Broshuis semiedieplader achter deze Volvo en de dieplader achter de Actros, of ga je naar hartelust wisselen met combinaties?[/QUOTE]
Hallo Wiliam,
De Broshuis semi-dieplader past achter de 4 assige Volvo F12, maar ook achte de 5 assige MB Actros, dus deze Broshuis semi-dieplader kan inderdaad gewisseld worden.
Maar ook de Golfhofer smalbed dieplader past straks ook achter de beide trekkers, maar het is de bedoeling dat voor deze dieplader een 5 assige Volvo FH 16 700 PK, 3e generatie komt te staan !!
De Volvo FH cabine is al aanwezig, maar ook bij deze Volvo cabine moet het Volvo voorfront aangepast worden van de 2e generatie naar de 3e generatie !!
Dat wordt ook weer een uitdaging, want deze Volvo cabine is van Scale-Art en van kunststof !!
En ja, ik ben niet zo goed in kunststof !!
Nou Piet, ik lees het alweer, je hebt nog werk zat, dus je zal je voorlopig niet vervelen.
Ik dacht dat Scaleart alleen metalen cabines maakte, de prijs is er in ieder geval wel naar. Het is wel mooi, zo'n FH16, dus ik ben wel benieuwd.
kun je beter ff een gozan series volvo ombouwen haha
hey piet echt een suuuppppeeer volvo geworde ongelooflijk!![/QUOTE]
Hallo Patrick,
Bedankt voor je compliment, maar de Volvo is nog lang niet klaar hoor !!!
Hallo allemaal,
Gisteren even een nieuw speeltje gekocht !!
hoy piet is dit van het aanvang salaris,geef op voor hand niet te veel uit want de belasting komt altijd later
![]()
Mijn oude fototoestel begon na ruim 20.000 foto's kuren te krijgen en de kwaliteit van de foto's ging nogal achteruit, maar wat wil je ook na 9 jaar !!
Nu ben ik weer Up To Date en kan ik weer een paar jaar vooruit