das wel er hoog geplaatst om de accu s te vervangen![]()
netjes zo
Hallo Robert,
Ja, de accu's staan mooi hoog,

Maar bij meerdere Zwaar transporttrekkers staan de accu's ook zo hoog !
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
das wel er hoog geplaatst om de accu s te vervangen![]()
netjes zo
Knap werk Piet
Heb je de zwaartransportmodule al geschilderd? of is dit optisch bedrog van de lichtinval?[/QUOTE]
Hallo Seeyah,
Nee, ik heb de Zwaartransportmudule nog niet gespoten.
Het spuitwerk komt als laatste.
Bovendien moet ik nog een spuitcabine bouwen voordat ik kan gaan spuiten.
Meer schotteldruk genereren is makkelijkerMogelijk zal ik ook de voorste stuuras nog moeten aandrijven als ik te weinig trekkkracht heb
Meer schotteldruk genereren is makkelijker
Dan heb jij geen extra aangedreven stuuras nodig, wat trouwens een niet echt realistische optie zou zijn voor een zwaartransport trekker.Ik denk dat ik ongeveer 30kg druk op de koppelschotel krijg, dit moet voldoende zijn denk ik.
Dan heb jij geen extra aangedreven stuuras nodig, wat trouwens een niet echt realistische optie zou zijn voor een zwaartransport trekker.
piet, dan zal het eerder aan de overbrenging liggen dan aan een extra aangedreven as. slippen zal hij niet doen met een zwaar eigen gewicht en een geladen dieplader!
zwaar transport trekkers hebben vaak een koppel omvormer.
wellicht kan je die er ook nog "even" ergens in verwerken??!!
maak anders van wat balkjes en planken een soort dieplader/ oplegger en laad deze met stenen of iets dergelijks en ga den rijden.
dan weet je of je je trekker kunt vertrouwen, of dat er nog iets aan de aandrijf lij moet worden veranderd.
succes met de eventuele test!
Ach Piet...
Je weet dat er altijd hulp dichtbij is....
Roep maar dan leggen we er een trekstang tussen.
![]()
Want jou af laten gaan is het laatste wat we willen.
Robert